نمایشگاه "میدان وظیفه" افتتاح شد

آیین افتتاح نمایشگاه ظرفیت ها و توانمندی های بنیاد تعاون بسیج با عنوان میدان وظیفه در سالن ۵ آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۲۰۲۷
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین افتتاح نمایشگاه ظرفیت ها و توانمندی های بنیاد تعاون بسیج با عنوان میدان وظیفه در سالن ۵ آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

برگزاری این آئین با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، جمعی از فرماندهان و مسئولان سازمان بسیج مستضعفین همراه بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران این نمایشگاه را نسبت به نمایشگاه دوره قبل نشان دهنده قدم های بلند و پیشرفت های ارزشمندی در حوزه های فناوری، تدوین کتب آموزشی برای دانش آموزان، رسانه، فناوری ارتباطات و اطلاعات، گردشگری، سامانه‌های نقل و انتقالات و ترابری دانست.

سرلشکر سلامی در این باره اذعان داشت: هدف بسیج این است که در این عرصه تحریم ها نشان بدهد که هیچ چیزی مانع از پیشرفت کشورمان نمی‌شود و الحمدلله این نمایشگاه هم تا یک حدود زیادی این قابلیت‌ها را به اثبات می‌رساند.

جعفری دبیر اجرایی این نمایشگاه به خبرنگار ما گفت: عنوان این نمایشگاه به فرموده مقام معظم رهبری مبتنی بر "همه جا بسیج را در میدان عمل ملاحظه کردید" اشاره دارد.

وی افزود: عنوان نمایشگاه "میدان وظیفه" انتخاب شده است و عرصه‌های مختلف فعالیت بسیج به نمایش گذاشته شده است.

جعفری گفت: غرفه ها با پنج محور اصلی توانمندسازی، تربیتی آموزشی، فرهنگی هنری، رسانه ای، فناوری و اطلاعات برپا شده که ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بنیاد تعاون بسیج به عنوان ستاد عمل کلی بسیج مورد نظر قرار داده شده است.

این نمایشگاه از 17 الی 21 مهر در سالن ۵ آذر سازمان بسیج مستضعفین برپا است.

ارسال نظرات