فراهانی گفت: جهاد تبیین برگرفته از فلسفه وجودی انقلاب اسلامی است و جهادگران با انجام این رسالت مسیر دفاع مقدس رزمندگان را ادامه می دهند.
کد خبر: ۹۳۸۲۰۵۶
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ «قاسم فراهانی» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در اقشار بسیج استان مرکزی در کارگاه تخصصی یک روزه جهاد تبیین اظهار کرد: افزایش و ارتقاء سطح بصیرتی ، معنوی، بینش سیاسی، معارف دینی و مبانی انقلابی یکی از مهمترین رسالت های دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار است و با توجه به تنوع ماموریت های اقشار بسیج این رسالت و وظایف مهم برای کلیه بسیجیان در رده های اقشاری انجام می شود.

وی افزود: اقشار و آحاد مختلف بسیج برای اجرای صحیح ماموریت ها و رسالت های خود نیازمند ارتقاء آمادگی خود در سطوح مختلف هستند و افزایش سطح معرفتی، مکتبی و معنوی لازمه پیشرفت و موفقیت بسیجیان است که در این راستا حرکت می کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در اقشار بسیج استان مرکزی گفت: یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری تبیین و بصیرت افزایی است و آخرین باری که ایشان در این خصوص تاکید داشتند جهاد تبیین است و در واقع ایشان فرمان جهاد تبیین را خطاب به جوانان صادر کردند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه مخاطب عمده بسیج اقشار جوانان و نوجوانان هستند و لذا تحقق جهاد تبیین در رده های اقشاری بسیج از اهمیت بسیاری برخوردار است و حوزه نمایندگی بسیج اقشار با توجه به رسالت خود در این راستا برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت در نظر گرفته است.

فراهانی با بیان اینکه جهاد تبیین برگرفته از فلسفه وجودی انقلاب اسلامی است،گفت:جهادگران با انجام این رسالت مسیر دفاع مقدس رزمندگان را ادامه می دهند.

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام با تکیه بر توان و ظرفیت های داخلی در سخت ترین شرایط حماسه های بزرگی خلق کردند و امروز جهادگران عرصه تبیین باید در میدان نبرد جنگ نرم همراه با عقلانیت، اخلاق و تدبیر از حقیقت اسلام و انقلاب اسلامی دفاع کنند و توطئه های دشمن در عملیات روانی را ناکام بگذارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در اقشار بسیج استان مرکزی ادامه داد: یکی از گسترده ترین میدان های نبرد امروز فضای مجازی است که در کنار تهدیدات این فضا اگر با ابتکار و هوشمندی عمل شود قطعا فرصت های بزرگی در اختیار می گذارد.

وی اضافه کرد: نگاه فرصت محوری به فضای مجازی لازمه شناخت این عرصه مهم است که در مرحله بعد باید روش ها، تکنیک ها و تاکتیک ها به درستی در راستای تحقق اهداف انقلاب و خنثی سازی توطئه های دشمن به کارگیری شود.

فراهانی تأکید کرد: به کارگیری منطق محکم، عقلانیت، رویکرد اخلاق مداری همراه با تکنیک های هنری از الزامات جهاد تبیین در فضای مجازی است و امروز بسیجیان خود را باید برای نقش آفرینی در این عرصه مجهز کنند.

وی گفت: در راستای تحقق بصیرت افزایی که امروز به جهاد تبیین تبدیل شده دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار با استفاده از ظرفیت های اقشار بسیج بیش از ۳۰۰ نشست بصیرتی در راستای تحقق جهاد تبیین به طور حضوری و مجازی برگزار کرده و امیدواریم در ۵ ماه آینده گام های بلندی در این راستا برداریم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در اقشار بسیج استان مرکزی خاطر نشان کرد: همچنین در راستای تربیت و تعالی حوزه ها و پایگاه ها کارگاه های آموزشی برای بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ نفر تاکنون برگزار شده و اجرای طرح شهید کمالی نیز در دستور کار است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات