خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس:

جهادگران در گروه‌های جهادی شهید سلیمانی را الگو قرار دهند

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس در نشستی با گروه جهادی شهید نواب کازرون گفت: جهادگران در گروه‌های جهادی شهید سلیمانی را الگو قرار دهند.
کد خبر: ۹۳۸۲۰۶۶
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری  بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار قاسم علی پورمعاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس با مسئولان گروه جهادی شهید نواب صفوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون دیدار کرد.
در این برنامه که روستای کم‌برخوردار کلانی از توابع کوهمره دهستان دشت برم کازرون برگزار شد، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس، با قدردانی از زحمات و فعالیت های گروه جهادی شهید نواب صفوی، اظهار داشت: گروه‌های جهادی می‌توانند با حرکت روبه جلو در راستای محرومیت زدایی، اقدامات ماندگار و موثری را انجام دهند و گره‌های بزرگی را باز کنند.
وی اضافه کرد: وقتی صحبت از مجاهد و حرکت جهادی می‌کنیم عملا صحبت از مجموعه‌ای می‌شود که بر پایه خودباوری و متکی بر ایمان بر اساس غیرت دینی بر مبنای یک فهم درست و طراحی صحیح توسط افراد و گروه‌ها انجام می‌شود که در این مسیر استقامت می‌کنند و مجاهدت و استقامت آنها منجر به این می‌شود که باب رحمت الهی باز شده و شرایط جدیدی به‌وجود می‌آید..
سرهنگ علی پورادامه داد: در مواقع سیل و زلزله اولین کسانی که قبل از دستگاه های اجرایی وارد میدان می‌شوند هنین گروه های جهادی هستند و جهادگران استان فارس حضور چشمگیر در عرصه های خدمت رسانی دارند و اتفاقات خوبی به دست آن‌ها رقم خورده است..
وی با بیان اینکه جهادگران باید شهید سلیمانی را الگوی خود قرار دهند، بیان داشت: شهید سلیمانی با حضور در مناطق مختلف با اخلاص و روحیه جهادی مردم آن مناطق را با خود همراه و در مقابله با دشمن تاریخ‌سازی می‌کرد.
ایم مقام مسئول در سپاه فجر فارس با تاکید بر اینکه با همه ظرفیت های معاونت‌های مختلف سپاه فجر استان از گروه جهادی شهید نواب صفوی جهت محرومیت زدایی در شهرستان کازرون حمایت قاطع خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: این جامعه به همت، غیرت، ایمان و فداکاری شما جهادگران نیاز دارد و با این روحیه ای که در شما جوانان هست ما به افق‌های درخشان خواهیم رسید..

درادامه این برنامه هادی غضنفری، مسئول گروه جهادی شهید نواب صفوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گزارشی از فعالیت های صورت گرفته این گروه جهادی ارائه داد و گفت: جهادگران این گروه در مناطق محروم شهرستان به محرومیت زدایی در عرصه های مختلف فرهنگی، عمرانی، بهداشتی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی، مشاوره و ... خواهند پرداخت.
وی در ادامه گفت: با یاری خداوند و حمایت های بی‌دریغ فرمانده جهادی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در تابستان سال جاری با شعار "خدمت‌رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت" با حضور جوانان جهادگر در منطقه محروم فامور در عرصه های مختلف به فعالیت پرداختیم..
غضنفری، حضور مستمر سرهنگ توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در کنار جهادگران قبل و حین اردوی جهادی را مایه دلگرمی اعضای گروه جهادی عنوان کرد و گفت: در راستای مطالبه رهبری از گروه های جهادی مبنی بر «پیشرفت بدون حد در اندیشه و کار جهادی» و «لزوم تبدیل حرکتهای جهادی به گفتمان عمومی» در نظر داریم با استفاده از همه ظرفیت ها اعم از نخبگان و دستگاه های مختلف به این مهم دست یابیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها