زاهدان/مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان گفت: دوره مهارت های رسانه ای نگار ویژه بانوان جوان در زاهدان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۸۲۰۹۵
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲

سعید دهنوی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در زاهدان، افزود: با رویکرد توانمندسازی در زمینه روایت نگاری، خبرنگاری و تحلیل، دوره مهارت های رسانه ای نگار ویژه بانوان جوان در زاهدان برگزار می شود.

وی ادامه داد: به همت امور بانوان سازمان سراج سیستان و بلوچستان، این دوره که شامل کلاس، کارگاه، ورکشاپ و اردو می شود از 22 مهرماه جاری و در پنج شنبه و جمعه ها برگزار خواهد شد.

وی حضور بانوان علاقمند در این دوره را مشروط به انجام گزینش و مصاحبه و پرداخت هزینه 200 هزار تومانی، عنوان و گفت: برای ثبت نام کنندگان گروهی20 درصد، برای فعالان فرهنگی و تشکیلاتی و رسانه ای 40درصد و 10 درصد تخفیف برای مشارکت در تبلیغات این دوره نیز در نظر گرفته شده است.

دهنوی سرفصل های این دوره را اهمیت و جایگاه خبرو رسانه، اصول خبرنویسی، اصول مصاحبه، گزارش نویسی، یادداشت نویسی، مینیمال نویسی، عکاسی وفیلم برداری، روتوش و ادیت، روش تحلیل، ترفندهای اقناعی، مبانی اسلام و انقلاب، جریان شناسی، نظام مسائل استان، اخلاق تشکیلاتی، جایگاه های رسانه ای و جبهه سازی رسانه ای عنوان و بیان کرد: افراد علاقمند به شرکت در این دوره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، نام و نام خانوادگی خود را به 50004000144984 پیامک کنند.

مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: دوره مهارت های رسانه ای نگار ویژه بانوان جوان با مشارکت صدا و سیما، نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی، حوزه هنری تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان فضای مجازی سراج، مجمع فعالان بانوان (ایران دخت)، سازمان فضای مجازی بسیج، ورزش و جوانان و بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات