مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه البرز:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه البرز گفت: بخشی از قدرت نرم دین مبین اسلام ماه ربیع الاول است، میلاد پیامبر اکرم(ص)منشاء تحول های بزرگی در دین اسلام بوده و خیرات و برکات زیادی داشته است.
کد خبر: ۹۳۸۲۱۰۲
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت السلام و المسلمین یوسفی ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول و میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) با اشاره به این که ایام مبارک این ماه در دین ما از ویژگی های خاصی برخوردار است، اظهار داشت: بخشی از قدرت نرم دین مبین اسلام ماه ربیع الاول است، میلاد پیامبر اکرم(ص)منشاء تحول های بزرگی در دین اسلام بوده و خیرات و برکات زیادی داشته است.

ماه ربیع الاول قدرت نرم دین مبین اسلام است

وی افزود:دشمنان دین مبین اسلام هم برای مقابله با این توانمندی ها در تلاش هستند، به عنوان مثال همین ایامی که از نظر علمای دین زمان که بیان داشتند این ماه حیات معنوی انسان های مومن است، توطئه های دارند که این ایام را از ما بگیرند و نیز با تبدیل این ایام با ایام عزاداری که این تفکرات شیعه لندنی می باشد و نه شیعه علوی و جعفری.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه البرز عنوان کرد:ما افتخار میکنیم که در روضه بزرگ شده ایم، در مجلس روضه بهترین تنفس و حال را داریم ولی عزا جای خودش و سرور هم جای خودش است، جامعه ای که بخواهد با تفکرات شیعه لندنی زندگی کند مشخص است که دچار مشکل خواهد شد.

حجت السلام و المسلمین یوسفی اذعان داشت:مردم نسبت به توطئه های دشمنان آگاه باشند ودرمسیر اسلام ناب حرکت کنند، زمانی که ما در آن زندگی می کنیم نظیر نداشته و حتی در زمان صدراسلام نیز چنین شرایطی نبوده است، دوست و دشمن قبول دارند زمان یک زمان استثنایی است.

وی بیان کرد: ما در زمان ظهور قرار داریم، معتقدیم ظهور تدریجی است، امکان ظهوردرآن واحد نیست، ظهور همانند غیبت امام زمان(عج) تدریجی است بنابراین تکلیف ما با نسل های قبلی متفاوت می باشد، ما در کنار تکلیف فردی، تکلیف اجتماعی و کار هئیتی داریم و باید به آن عمل کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه البرز خاطر نشان کرد:امروز ما در جمهوری اسلامی با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تکلیفمان مشخص شده و وظایف ما بسیار متفاوت است، طبق وقایع تاریخی و دینی شاهد هستیم افرادی به طمع منافع فردی عاقبت به شر شدند و در مقابل وحی و دین قرار گرفتند، تکلیف اجتماعی اهمیت زیادی دارد.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها