خبرهای داغ:
مسئول مرکز فرهنگی خانواده کارکنان سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی از برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم ویژه خانواده های کارکنان سپاه در 22مهرماه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۲۲۱۶
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱

عفت اکبری مسئول مرکز فرهنگی خانواده کارکنان سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی ویژه خانواده‌های کارکنان سپاه انصارالرضا ( علیه السلام) (همسران، دختران و پسران) در دو بخش خانم‌ها و آقایان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه 115 نفر در این دوره از مسابقات شرکت کردند افزود: آزمون ها در بخش تفسیر با شرکت63نفر غیرحضوری برگزار شد و آزمون شفاهی شامل حفظ، قرائت و اذان نیز با شرکت 52نفر به صورت حضوری در بیرجند برگزار شده‌است.

اکبری ادامه داد: در رشته حفظ قرآن کریم شامل یک جزء، پنج جزء، ده جزء ، بیست جزء و حفظ کل قرآن کریم است.

وی بیان داشت: مسابقه استانی نیز پنج شنبه 22مهر ماه برگزار می‌شود.

اکبری عنوان کرد: در مرحله مقدماتی و استانی در همه سنین می توانند شرکت کنند اما در مرحله کشوری سن بالای پانزده سال شرکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زمان‌بندی شده صورت می گیرد و سه نفر اول در هر رشته در مرکز استان و شهرستان‌ها به مرحله استانی معرفی می شوند.

اکبری افزود: نفرات برگزیده اول در مرحله استانی به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند که سال گذشته دو نفر از همسران کارکنان سپاه انصارالرضا ( علیه السلام)خراسان‌جنوبی رتبه کشوری کسب کردند.

وی ادامه داد: در طول سال نیز کلاس‌های قرآن برگزار می‌شود طرح اعتلای نخبگان قرآنی را داریم و کلاس قرآن از سال ۹۸ به‌طور مداوم در زمینه حفظ قرآن برگزار می شود و کلاس‌های صوت و لحن و تجوید نیز دوره‌ها به‌صورت مقطعی برگزار می‌شود و بعد از برگزاری آزمون نیز سه دوره تا پایان سال داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها