فتاح گفت:ما در حوزه راه و مسکن و حتی زمین در کنار دولت هستیم و در طرح جهش تولید مسکن نیز با حداکثر توان در کنار دولت خواهیم بود.
کد خبر: ۹۳۸۲۳۹۸
|
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در افتتاح یک کارخانه تولید کاشی در ساوه اظهار کرد: در سالی که رهبر انقلاب آن را سال تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها، نام گذاری کردند در تلاش بودیم تا بتوانیم با افتتاح این کارخانه به شعار سال جاری عمل کنیم.

وی با بیان اینکه، تمام بخش‌های این کارخانه از نصب و راه اندازی تا بهره برداری صد در صد به دست جوانان این مرز و بوم انجام شده است، گفت: در شرایط سخت تحریم جوانان مملکت و دانشمندان با تکنولوژی روز دنیا این شرکت را راه اندازی کردند، متخصصان خارجی ها به کمک ما نیامدند و جوانان مان دست به کار شدند و افتخار می‌کنیم خط تولیدی با دانش روز دنیا در حوزه کاشی و سرامیک داریم که ایران در دنیا جز چند کشور اول در این حوزه است و تکنولوژی بروزی دارد که جایگزین خط تولیدهای قدیمی شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان تصریح کرد: خوشبختانه این تکنولوژی، کیفیت تولید را بالا برده که هفتاد درصد تولید کارخانه سینا کاشی به کشورهای همسایه و روسیه صادر می‌شود و سی درصد را در داخل عرضه می‌کنیم که این افتخار دیگری برای کشور است.

فتاح با تاکید بر اینکه این شرکت آمادگی صادرات صد در صدی محصولات خود را دارد تا بتواند به ارزآوری کمک کند، گفت: صعنت کاشی و سرامیک از صنایعی است که اشتغال خوبی دارد، شصت شغل مستقیم و سیصد شغل غیرمستقیم ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه اعتمادی که رهبری و نظام در دوران دفاع مقدس داشتند امروز هم جواب داده است و اینجا خط مقدم جنگ اقتصادی است، تصریح کرد: روند افزایش خط های تولید را ادامه می دهیم به شدت در تلاش هستیم تا از تکنولوژی روز دنیا عقب نمانیم.

رئیس بنیاد مستضعفان در پایان خاطرنشان کرد: ما در حوزه راه و مسکن و حتی زمین در کنار دولت هستیم و در طرح جهش تولید مسکن نیز با حداکثر توان در کنار دولت خواهیم بود، از کاشی سرامیک، سیمان و دیگر مصالح ساختمانی به دولت کمک می‌کنیم؛ این طرح نیاز به همکاری همه نهادها دارد و امیدواریم با قانون جهش تولید شاهد تحول خوبی در عرصه مسکن باشیم.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات