فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: پلیس کماکان در جهت پیشگیری از بیماری کرونا حضور فعال دارد.
کد خبر: ۹۳۸۲۴۵۲
|
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

حضور فعال پلیس اردبیل در جهت پیشگیری از بیماری کرونا

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با بیان اینکه از همه پرسنل زحمتکش بهداشت و درمان، کادر پزشکی و پرستاران قدردانی می کنیم؛ اظهار داشت: بیش از 97/5 درصد کادر نیروی انتظامی، 92/5 خانواده کادر و حدود 96 درصد سربازان وظیفه نسبت به واکسیناسیون اقدام کرده اند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل با اشاره به اینکه پلیس کماکان در جهت پیشگیری از بیماری کرونا حضور فعال دارد، گفت: همه پرسنل و خانواده های نیروی انتظامی مکلف به واکسیناسیون هستند و از مردم شریف استان درخواست می کنیم حتما در تزریق دوز دوم واکسن همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم وضعیت مطلوبی را در استان شاهد باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل افزود: بر خودمان لازم می‌دانیم از زحمات پرسنل نیروی انتظامی در طول 1/5 سال گذشته در کنترل، ممانعت از فعالیتهای غیرقانونی، رصد و ارائه‌ اطلاعات در زمینه عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی، واکسیناسیون و کنترل مبادی شهرها در وضعیت قرمز قدردانی کنیم.

حبیب‌زاده ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی استان افزود: همزمان با شیوع بیماری کرونا، نقش برجسته و مهم خادمان امنیت در کنار مدافعان سلامت بیش از بیش نمایان شد

ارسال نظرات