خبرهای داغ:
رئیس پلیس راهور استان قزوین خبرداد:

کاهش ۳۳درصدی تصادفات منجر به فوت

حسن پور گفت: در شش ماهه سال ۱۴۰۰ میزان تصادفات منجر به فوت نسبت به شش ماهه سال گذشته ۳۳درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۹۳۸۲۵۰۱
|
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹

سرهنگ مهرداد حسن پور رئیس پلیس راهور استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، ضمن تبریک هفته ناجا اظهار داشت: پلیس راهور مطابق شعار هفته ناجا "پلیس هوشمند و امنیت پایدار" برنامه های خود را به پیش برده و استفاده از تجهیزات هوشمند و تردد کمتر ارباب رجوع به مراکز پلیس راهور سبب کاهش ترافیک و مشکلات دیگر می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: کنترل مسیر های درون شهری و جاده ای با دوربین های هوشمند و همکاری مردم در خصوص رعایت قوانین یکی از مهمترین دلایل کاهش تصادفات منجر به فوت بوده است، پلیس با شناسایی مسیرهای پر خطر از مدیریت شهری و سایر نهادها در رفع نقاط حادثه خیز تلاش گسترده ای را انجام داده تا بتواند امنیت شهروندان را در حوزه جاده ای و ایمنی راه فراهم کند.

حسن پور در ادامه بیان کرد: کاهش تصادفات منجر به فوت، جرح و خسارت در سایه تامل مردم، پلیس و سایر دستگاه ها با فراهم آوردن زیر ساخت ها میسر شده است. حضور نیروهای پلیس در مسیرهای پرتردد و خطرناک در افزایش امنیت نقش اساسی داشته است.
رئیس پلیس راهور استان قزوین تصریح کرد: همکاری با آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد پر مخاطب و فرهنگ ساز در اولویت کاری پلیس بوده و در سامانه شاد به طور مداوم همکاری خود را ادامه دادیم، چنانچه مدارس بازگشایی شود به صورت حضوری در مدارس آموزش و تعامل را پیش خواهیم برد.

وی با توجه به وضعیت بحرانی کرونا برای همکاری و حفظ جان شهروندان وسایل نقلیه که تردد شبانه غیر مجاز داشتند۶۲هزار و ۴۴۰برگه جریمه ۲۰۰هزارتومانی صادر شده و تخلفات تردد وسایل نقلیه‌ای بومی ۵۰۰هزار تومانی ۱۲۵۸ برگه جریمه صادر و جرایم یک میلیون تومانی افرادی که دستورات ستاد کرونا را نادیده گرفتند ۲۸۱۳ برگه جهت اعمال قانون صادر شده است.

حسن پور در پایان گفت: از تمام موتور سوران تقاضا داریم با استفاده از کلاه ایمنی جان خود و سرنشینان را حفظ کنند و از تردد در پیاده رو بپرهیزند.

 

انتهای پیام/1002

ارسال نظرات
پر بیننده ها