خبرهای داغ:
رئیس پلیس راه استان قزوین خبرداد:
ذاکر منش گفت: در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰تعداد تصادفات منجر به فوت ۳درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۹۳۸۲۵۰۸
|
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکر منش ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس هوشمند، امنیت و اقتدار بیان کرد: در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰ تعداد جان باختگان ناشی از تصادفات برون شهری نسبت به سال گذشته بیش از ۳درصد کاهش یافته است.

وی افزود: کاهش ۷ درصدی جرحی از دیگر دستاوردهای پلیس با همکاری مردم و سایر نهادهای تاثیر گذار بوده است. پلیس با استفاده از تجهیزات برای هوشمند سازی که مطالبه رهبر انقلاب برای اقتدار و به روز رسانی پلیس بودند اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

ذاکر منش اظهار داشت: روزانه بیش از ۶۸۰هزار تردد در جاده های مواصلاتی استان قزوین صورت می گیرد و روزانه ۱۰۰۰دستگاه اتوبوس در راههای مواصلاتی تردد دارند، با سیستم ای بی آل توانستیم کنترل مسیر حرکت و تحرکات رانندگان را زیر نظر بگیریم، با استفاده از سیستم هوشمند تمام راه های مواصلاتی را از نظر آب و هوا، تصادفات و موارد دیگر رصد می کنیم، نصب دوربین های کنترل سرعت در راه های استان، استفاده از باسکول های هوشمند که کامیون ها در حال حرکت توزین می شوند و با رویت پلاک ماشین تمام مشخصات  از قبیل جریمه، سرقت، تحت تعقیب بودن برای پلیس رویت می شود که کار کنترل و امنیت پایدار را برای پلیس هوشمند تثبیت کرده است.

وی در پایان گفت: مردم با استفاده از تجهیزات ایمنی به مسافرت و تردد بپردازند، به هشدارها و توصیه های پلیس توجه داشته باشند. با توجه به نزدیک شدن فصل سرما خودرو ها را برای تردد تجهیز کنند. با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و در کنار پلیس سفر ایمنی را تجربه کنند.

 

انتهای پیام/1002

ارسال نظرات
پر بیننده ها