خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج):

اقتدار ایران با کسی تعارف ندارد/هیچ تحرکی از چشمان ما دور نیست

سردار آتانی عنوان کرد: اقتدار ایران با کسی تعارف ندارد و این اقتدار، یک واقعیت کف میدان است.
کد خبر: ۹۳۸۲۵۱۱
|
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین، یگان ویژه ناجا استان قزوین با سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین دیدار کردند.

سردار آتانی، در این دیدار گفت: برخی اتفاقات باعث شد که سپاه و نیروی انتظامی در ماموریت های مشترک جهت تامین امنیت مردم عزیز، به هم نزدیکتر شده و تعاملات موجود افزایش یابد.

وی افزود: امروز در شرایطی قرار داریم که در جنگ نرم، دشمن از هر فرصتی برای وارد کردن زخمی بر پیکر تنومند انقلاب استفاده می کند و این هوشیاری ما است که اجازه نمی دهیم این اتفاق بیفتد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه اظهار کرد: سپاه و نیروی انتظامی همکاری مشترکی را در مأموریت های مختلف با هم دارند و اجرای آموزش ها و تمرینات مشترک می تواند در این ماموریت ها اثرگذار باشد.

سردار آتانی عنوان کرد: مردم پدران و خواهران و برادران ما هستند و بی شک نیروهای مسلح دلسوزانه در مسیر ایجاد امنیت پایدار در حوزه های مختلف تلاش می کنند این در حالی است که دشمن در پی ایجاد اختلاف بین مردم و نیروهای مسلح را در مقابل هم قرار دهند.

مقام ارشد نظامی استان قزوین اضافه کرد: هزینه برقراری امنیت را باید از دوش مردم برداریم و بر دوش خود قرار دهیم. اقتدار ایران با کسی تعارف ندارد و این نمایش فیلم های هالیوودی نیست بلکه یک واقعیت کف میدان است.

وی اضافه کرد: خیالتان از مرزهای زمینی و هوایی و دریایی راحت باشد و در فرا منطقه هم برای نقطه به نقطه تهدیدات آمادگی کامل و لازم وجود دارد و هیچ تحرکی از چشمان ما دور نیست.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به نقش پلیس مقتدر در برقرار نظم و امنیت داخلی بیان کرد: ناجا در امنیت مرزها نقش موثری را ایجاد می کند و امنیت مرزی به صورت مشترک در اختیار سپاه و نیروی انتظامی و ارتش مقتدر است.

سردار رفیعی در پایان این دیدار گفت: ماموریت مشترک سپاه و نیروی انتظامی‌ تامین امنیت است و این وجه اشتراک امنیت مردم، دلها را به همدیگر نزدیکتر کرده است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها