زابل/ فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی در جمع ائمه جماعات منطقه سیستان گفت: امام روستا پیشتاز است و باید با فکر سازی و جریان سازی مربی و هدایتگر افراد در جامعه باشد.
کد خبر: ۹۳۸۲۵۲۳
|
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از زابل، سردار ربیعی با اشاره به اینکه مبنای تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی دستور رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر آباد سازی روستاها بعنوان الگو در سطح کشور است اظهار کرد: این عبارت رهبری این نیست که فقط تعدادی روستا را آباد کنیم بلکه باید تمام این کار نماد و الگو برای انگیزه یافتن برای حرکت و آبادانی در این مسیر باشد.

وی ادامه داد: تجربه نشان داده است همه مسائل را نمی توان از بالا به پایین حل کرد و باید از پایین شروع کنیم و این روستاها یعنی تولید ، درامد ، فرهنگ سازی و رشد پیشرفت از پایین شکل بگیرد و بعنوان الگو به تدریج در کشور شبکه سازی شود و هرکس توان دارد وارد این ساختار شود.

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی با اشاره به اینکه این دستور رهبر معظم انقلاب ایجاد نهضت اجتماعی است گفت: امروز قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در حال جامه عمل پوشاندن به این مطالبه رهبری است .

سردار ربیعی با بیان اینکه اقتصادی خوب است که برای مردم آرامش و رفاه به همراه داشته باشد با تأکید بر اینکه امام روستا با امام جماعت متفاوت است ادامه داد: امام روستا پیشتاز است و باید فکر سازی ، جریان ساز و مربی باشد.

ارسال نظرات