خبرهای داغ:
شاهرود_سارا شاهسواری، در اولین آزمون داوری پاورلیفتینگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران که در دانشگاه طبرسی تهران برگزار شد، به کسب عنوان اولین داور رسمی پاورلیفتینگ استان سمنان نائل شد.
کد خبر: ۹۳۸۲۵۳۲
|
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷

استاد گروه تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود اولین داور رسمی پاورلیفتینگ استان سمنان شدبه گزارش خبرگزاری بسیج، سارا شاهسواری، در اولین آزمون داوری پاورلیفتینگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران که در دانشگاه طبرسی تهران برگزار شد، به کسب عنوان اولین داور رسمی پاورلیفتینگ استان سمنان نائل شد.
او، در اولین آزمون داوری پاورلیفتینگ فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام ایران که در دانشگاه طبرسی تهران برگزار شد، هر دو بخش تئوری و عملی را با موفقیت پشت سر گذاشت و عنوان اولین داور رسمی پاورلیفتینگ استان سمنان را کسب کرد.
شهسواری که رئیس کمیته پاورلیفتینگ هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام استان سمنان نیز هست، در حالی به این عنوان دست یافته است که اولین دوره از رقابت‌های پاورلیفتینگ بانوان استان سمنان که به میزبانی شهرستان شاهرود برگزار می‌شود را قضاوت خواهد کرد.
شهسواری فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازاریابی در ورزش از دانشگاه الزهرای تهران و مربی رسمی فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام ایران در رشته بدن‌سازی و سابقه مربیگری در رشته بدن‌سازی و نیز رئیس کمیته آموزش هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام شهرستان شاهرود نیز هست و مربی شنا و نجات غریق، هندبال، آمادگی جسمانی می باشد.
پاورلیفتینگ یک ورزش قدرتی و انفرادی است که در سه حرکت اسکات (اسکوات)، پرس سینه و ددلیفت قدرت ورزشکاران را آزمایش می‌کند. این رشته برای بانوان اولین بار در سال ۱۴۰۰ با پیگیری‌های دکتر عبد المهدی نصیرزاده ریاست فدراسیون بدن‌سازی ایران به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و در همین مدت کوتاه علاقه‌مندان و مخاطبان زیادی از بین بانوان ورزشکار با خود همراه کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها