شاهرود_در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود بر توجه کانون خانواده ها در مقابله با ناهنجاری ها بر کمک به آموزش و پرورش در راستای تقویت باورهای دینی و اعتقادی تاکید شد.
کد خبر: ۹۳۸۲۵۳۸
|
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام رضی پارسا منش دادستان شاهرود در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش با اشاره به موضوع کشف حجاب در فضای مجازی در قالب مدلینگ و تولید تبلیغات در سطح شهر افزود: دستگاه قضایی و ضابطین نیروی انتظامی با بضاعت خود برخورد می‌کند، اما عده‌ای عامدانه می‌خواهند فضای برخورد را تبدیل به موضوع امنیتی و تبلیغ علیه نظام کنند که باید مراقب بود.
او بر توجه به فرهنگ سازی و با بیان آثار و تبعات حفظ حجاب که خروجی آن کاهش آسیب‌های اجتماعی و خانواده هاست تاکید کرد و گفت: ماهواره‌ها و فضای مجازی در راستای تخریب بیان خانواده‌ها تلاش دارند و ما باید در این مسیر مقابله با این تهدیدات تلاش کنیم و روشنگری کرده و بنیان خانواده‌ها را حفظ کنیم.
استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی در تولید محتوا برای آموزش و پرورش
علیرضا آشوری معاون فرماندار شهرستان شاهرود نیز در این نشست با تقدیر از زحمات همه دستگاه‌ها بویژه بسیج و سپاه در برگزاری برنامه‌های پربار و با برکت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: تفاوتی این هفته با سایر نقاط استان و حتی کشور داشت، جدا از برنامه‌های مذهبی و فرهنگی، برنامه‌های کاربردی و عمل گرایی مثل میز خدمت و حل مشکلات مردم و افتتاح واحد‌های تولیدی به همت بسیجیان بود که باید تقویت شود.
او با تاکید بر انجام ارتباط تنگاتنگ دستگاه‌های اجرایی شهرستان با بدنه آموزش و پرورش گفت: در موضوع امر به معروف و نهی از منکر باید از دانش آموزان بهره بُرد و ظرفیت مدیران دستگاه‌های اجرایی در این زمینه باید به میدان بیاید و ارتباط برقرار شود.
آشوری بر استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و هیأت‌های مذهبی و ورزشی در راستای تولید محتوا برای دانش آموزان نیز تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها