خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اعلام کرد:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت:امسال مراسم متمرکز و خاص برای ۱۳ آبان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۸۲۵۸۲
|
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت‌الاسلام محمد رضایی در جلسه ستاد گرامیداشت هفته وحدت و یوم الله ۱۳ آبان، ضمن تبریک حلول ماه ربیع‌الاول و هفته نیروی انتظامی یادآور شد: امسال هم برنامه‌های گرامیداشت این مناسبت‌های ملی در فارس برگزار می‌شود.

وی با برشمردن وقایع ۱۳ آبان در تاریخ کشور، تبعید حضرت امام خمینی (ره) به علت موضع گیری علیه لایحه کاپیتولاسیون در سال ۱۳۴۳، هجوم ناجوانمردانه نیروهای رژیم سفاک پهلوی به دانش آموزان و شهادت جمعی از آنان در سال ۱۳۵۷ و تسخیر سفارت آمریکا در سال ۱۳۵۸، علت نامگذاری ۱۳ آبان به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را نظیر این مسائل دانست و یادآور شد: امام خمینی (ره) از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا با عبارت انقلاب دوم یاد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس برگزاری مراسم در یوم الله ۱۳ آبان در تمام کشور و متعاقباً استان فارس را قطعی دانست و تشریح کرد: امسال مراسم متمرکز و خاص برای ۱۳ آبان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به فعال سازی کمیته‌های مربوط به یوم الله ۱۳ آبان نظیر کمیته مراسم، کمیته فضاسازی و تبلیغات شهری، کمیته دانش آموزی، کمیته دانشجویی و کمیته فرهنگی، استفاده از ظرفیت‌های موجود را لازم و ضروری دانست و افزود: همه ارگان‌ها و نهادها باید دست به دست هم دهیم تا فضای مناسب فرهنگی و سیاسی برای ایام هفته وحدت و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را ایجاد کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: خروج ذلت بار آمریکا از افغانستان و مسائل نظیر آن می‌تواند یکی از محورهای فضاسازی‌های شهری و برنامه‌های اجرا شده باشد.

وی با اشاره به در پیش بودن ولادت با سعادت پیامبر رحمت (ص) و ایام مبارک هفته وحدت، استفاده از ظرفیت این ایام را لازم دانست و تصریح کرد: نکات مشترکی که بین مسلمانان و مربوط به جهان اسلام است و خیانت و جنایتی که برخی از سردمداران کشورهای اسلامی در حق امت اسلامی می‌کنند قابلیت بسیار بالایی برای تبیین در بین قشر جوان دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها