در چهارمین روز از هفته ناجا یک دوره مسابقه تیراندازی با حضور کارکنان نیروی انتظامی و تعدادی از علاقه مندان به ورزش امروز سه شنبه۱۴۰۰/۷/۲۰ در محل مجموعه ورزشی آزادی گناباد برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۸۲۶۱۶
|
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳

فرمانده محترم انتظامی شهرستان در مراسم اهداجوایز نفرات برتر این مسابقات عنوان نمود:
تبریک عرض می کنم هفته نیروی انتظامی را خدمت شما بزرگواران وهمسنگران خودم که شبانه روزی در راستای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کنند .


سرهنگ قربانی در خصوص شعار امسال پلیس گفت: شعار امسال هفته نیروی انتظامی پلیس هوشمند، امنیت پایدار بوده انشالله با برنامه‌ریزی انجام شده پلیس به سمت هوشمندسازی و برقراری هرچه بیشتر امنیت با همکاری مردم و دیگر سازمان ها و نهادهای مرتبط با امنیت حرکت خواهد کرد.


فرمانده انتظامی شهرستان گناباد گفت: ما هم در این ایام به پاس تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش فرزندان این مرز و بوم که در حوزه برقراری امنیت و آسایش مردم تلاش می‌کنند اقداماتی رو در این هفته انجام دادیم که یکی از برنامه ها برنامه های ورزشی بوده و ازین برنامه های ورزشی برگزاری مسابقه تیراندازی بود.


قربانی افزود :تشکر می کنم از مجموعه اداره ورزش و جوانان، ناحیه مقاومت و هیات تیراندازی و خبرنگارانی که در جلسه حضور دارند و همچنین همکارانمون از اداره زندان که مشارکت مناسبی در اجرای برنامه های این هفته داشتندومن از همه عزیزان بویژه همچنین شهروندان عزیزی که علاقه مند به حوزه تیراندازی هستند تقدیرو تشکر می کنم انشاالله که ما هم بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای شما بزرگواران باشیم.

در پایان مسابقه هدایایی به نفرات برتر مسابقات تیراندازی تقدیم گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها