فرمانده ‌انتظامی استان اردبیل با اشاره به کشف ۲ تن مواد مخدر در استان ‌گفت: این میزان کشفیات نسبت به سال قبل ۱۵ درصد رشد را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۹۳۸۲۶۴۱
|
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵

کشف ۲ تن مواد مخدر ‌در اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج اردبیل، سردار هوشنگ حسینی ظهر امروز در جمع مسئولین انتظامی استان در گرامیداشت هفته ناجا در اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل در جرایم امنیتی در جایگاه 32 قرار دارد به طوری که در کشور نرخ وقوع جرایم امنیتی به ازای 100 هزار نفر 15 مورد است و در استان کمتر از 7 مورد است.

وی با اشاره به کشف 2 تن مواد مخدر در استان نیز گفت: این میزان کشفیات نسبت به سال قبل 15 درصد رشد را نشان می‌دهد که این مسئله نیازمند آسیب‌شناسی و نظارت و بازرسی‌های بیشتر برای کنترل وضعیت موجود است.

فرمانده ‌انتظامی استان اردبیل با اشاره به این که سن اعتیاد در استان اردبیل به 14 سال کاهش یافته است ادامه داد: هم‌اکنون با شرایط موجود با معضلی اساسی و جدی مواجه هستیم که در راستای مواردی همچون طلاق‌، خودکشی، مواد مخدر و بیکاری نیازمند آسیب‌شناسی‌های جدی هستیم تا با تدابیر ویژه مشکلات موجود ریشه‌یابی شود.

حسینی تصریح کرد: از مهمترین آسیب‌های انتظامی در استان اردبیل می‌توان به ناهنجاری‌های اجتماعی، تصادفات، جرایم مالی، اقتصادی، مواد مخدر و جرایم ملکی، نزاع و درگیری و برخی موارد دیگر اشاره کرد که در این زمینه نیز از دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط انتظار داریم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده تا پایان امسال اردبیل به اتاق مانیتورینگ مجهز شود و خوشبختانه با تلاش‌های انجام یافته محورهای مواصلاتی استان در توسعه بزرگراه‌ها به وضعیت مناسب و مطلوبی رسیده است که چهارخطه کردن راه‌های مواصلاتی از اهم این موارد است که انتظار داریم کاهش تصادفات منجر به فوتی را با این روند شاهد باشیم.

ارسال نظرات