خبرهای داغ:
تبریز- یکی از مسئولان سپاه میانه در تمرینات تاکتیکی گردان های امنیتی امام علی(ع) گفت: بسیجیان میانه آمادگی مقابله با هرگونه تهدیدات احتمالی را دارا هستند.
کد خبر: ۹۳۸۲۷۰۱
|
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، کاشف الدین بیضایی ضمن اظهار خرسندی از آمادگی کامل رزمی گردان های امام علی(ع)، اظهار داشت: نیروهای ما نیروهایی زبده و کارآمد بوده و هم از نظر نظامی و هم از نظر معنوی انسانهایی ساخته و پرورش یافته مکتب امام حسین(ع) هستند و کوچکترین تعرض یا توطئه علیه نظام و انقلاب از سوی دشمنان را در کوچکترین زمان، پاسخی کوبنده و درهم شکن خواهند داد.

    وی اجرای تمرینات تاکتیکی را ابزاری برای حفظ توان و آمادگی رزم نیروهای بسیج عنوان کرد و افزود: این رزمایش ها با هدف اجرا و تداوم آموزش های متنوع عملیات روانی حین اغتشاشات، بکار گیری تجهیزات سازمانی گردان ها، فراگیری فنون دفاع شخصی، آرام سازی، هجوم، خود امدادی و دیگر امدادی برگزار شده و اکنون با نشاط، روحیه ای مثال زدنی، جدیت و با رعایت پروتکل های بهداشتی در بین بسیجیان گردان ها در حال اجراست.

   به همت آموزش سپاه میانه و حوزه های تابعه، تمرینات تاکتیکی گردان های امنیتی امام علی(ع) در مقر گردان های  امنیتی شهید فرقانی، شهید نیکنانی و شهید قوجالو شهرهای میانه و ترکمانچای با حضور مسئولینی از سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات