خبرهای داغ:
علیرضا شربتدار سرپرست شهرداری با حضور در جمع خانواده شهید سعید حسنان به مقام شامخ شهدای شهرستان ادای احترام کرد.
کد خبر: ۹۳۸۲۸۴۱
|
۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، پیکر مطهر شهید والامقام تازه تفحص شده سعید حسنان، پس از سی و هفت سال انتظار به وطن بازگشت و پیکر مطهر وی در گلزار شهدا سرخه تشیع شد.

این مراسم با حضور علیرضا شربتدار سرپرست شهرداری و پرسنل شهرداری سمنان و جمعی دیگر از مسولین شهرستان سرخه همراه با خانواده شهید سعید حسنان برگزار شد.

در ابتدای مراسم پس از ادای احترام به شهدای گلگون کفن ۸ سال دفاع مقدس؛ مرثیه سرائی توسط کریمی تبار مداح اهل بیت انجام و سپس شربتدار ضمن تشکر و قدر دانی از شهردار، پرسنل شهرداری و شورای اسلامی شهر سرخه و عرض تبریک و تسلیت به خانواده شهید حسنان سخنانی را ایراد کرد. 

شربتدار در این جمع با اشاره به اینکه شهدا همه سرمایه های ما هستند و به شهدا نگاه می کنیم تا تاریخ را مرور کرده باشیم، اظهار کرد: این که به شهدا به عنوان الگوها و اسطوره های خود توجه می کنیم و هم توجه داریم که آنها زنده و حاضر هستند و نزد خدا رزق و روزی دارند و می توانند از ما دستگیری کنند، لذا به آنها پناه آوردیم تا زمینه خدمتگزاری بهتر و بیشتر فراهم شود.

او افزود: باید بفهمیم که شهدا از ما چه انتظاری دارند، وقتی ما به شهیدان توسل می‌جوییم و آنها را بزرگ می بینم، این عزیزان نیز ما را می‌بینند و نظاره می‌کنند و از ما انتظاراتی دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها