خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در اردوی «یاوران ولایت»؛
سرهنگ اصلی بیگی گفت: شما دانش آموزان قرار است ادامه دهنده این انقلاب باشید و پرچم این انقلاب عظیم به دست شما دانش آموزان به سرمنزل مقصود خواهد رسید.
کد خبر: ۹۳۸۲۸۴۵
|
۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، اردوی یک روزه طرح «یاران ولایت» بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با حضور مسئولان در اردوگاه امام علی (ع) قزوین برگزار شد.

سرهنگ زین العابدین اصلی بیگی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین، در افتتاحیه این برنامه عنوان کرد: ۴۳ سال از این انقلاب گذشته است، انقلابی که گمان می‌کردیم در جغرافیای کوچکی شکل گرفته است اما امروز نه تنها در میان مسلمانان بلکه در بین تمام مردم آزاده دنیا همچنان در حال انتشار و گسترش است.

وی با اشاره به اینکه ۴۳ سال از انقلاب گذشته است و قرار است به دست جوانان و نوجوانان برسد، گفت: شما دانش آموزان قرار است ادامه دهنده این انقلاب باشید و پرچم این انقلاب عظیم به دست شما دانش آموزان به سرمنزل مقصود خواهد رسید.

در ادامه محسن انصاری نژاد، مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در حاشیه برگزاری این طرح اظهار کرد: این دوره به منظور تربیت فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی بوده که با حضور ۷۰ نفر از فرماندهان واحدها و شورای بسیج دانش‌آموزی شهرهای اقبالیه، محمود‌آباد، کوهین و الموت غربی در حال برگزاری است.

محسن انصاری نژاد خاطرنشان کرد: برگزاری این کارگاه با حضور اساتید برگزیده استان قزوین و اجرای برنامه‌های متنوع ورزشی و هنری همراه است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، یادآور شد: امروز نسل جوان دانش‌آموزی ما بسیار خوب است و دانش‌آموزان باید خود را در دوران دانش‌آموزی و دبیرستان آنچنان بسازند که اگر فردا به دانشگاه یا حوزه علمیه رفتند، بتوانند در آن محیط تأثیرگذار باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها