خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

کشف بیش از ۳ تن مواد مخدر در همدان

همدان-فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه عملکرد پلیس در حوزه مقابله با جرایم بسیار قابل قبول است، از کشف بیش از ۳ تن مواد مخدر در ۶ ماه ابتدای سال جاری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۲۸۹۲
|
۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
کشف بیش از ۳ تن مواد مخدر در همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سلمان امیری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان با تاکید بر رویکرد علمی و دانش محور پلیس درخدمت رسانی به مردم، بیان داشت: اقدامات چشمگیری در زمینه هوشمندسازی پلیس انجام شده تا در مواقع بحرانی و حساس بهترین و عاقلانه‌ترین تصمیم‌ها برای تامین امنیت و آرامش مردم اتخاذ و عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه در ۲ سال گذشته اقدامات مطلوبی در حوزه هوشمندسازی و تقویت پلیس انجام شده است، اظهار داشت: با توجه به پیچیدگی جرایم و حرفه‌ای شدن متخلفان، پلیس با هم افزایی نیروهای متعهد مجهز شده و با امکانات به‌روز خدمات مناسب و موثری را ارائه می‌دهد.

به گفته وی، امروزه برای استفاده و داشتن داده‌ها و اطلاعات صحیح نیازمند فناوری‌های نوین هستیم و استفاده از فناوری‌های نوین و اطلاعات بروز در کنار تجربه و تخصص کارکنان، پلیس را در انجام مأموریت‌ها موفق کرده است.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه توجه مردم به توصیه‌های پلیس باعث افزایش ضریب امنیت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود، از همکاری، حمایت و تعامل دوسویه مردم با نیروی انتظامی قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مدال مجاهد فی سبیل الله را از مقام معظم رهبری دریافت کرده است، گفت: در حوزه‌هایی مانند کرونا پلیس شبانه‌روز پای کار بود و همواره خود را خادم مردم می‌داند.

سردار امیری خاطرنشان کرد: در استان همدان به دلیل حمایت‌های امام جمعه، اعضای شورای تامین و همکاری مردم شاهد برقراری امنیت و آرامشی پایدار و باثبات هستیم، که این نشانه رضایتمندی و اعتماد مردم به پلیس است.

وی با اشاره به اینکه تماس‌های مردم با ۱۹۷ در سریع‌ترین زمان رسیدگی و پاسخ داده می‌شود، افزود: آمارهای ثبت شده از تماس‌های مردم با سامانه ۱۹۷ نشاندهنده محبوبیت و تعامل مردم با پلیس است که در دولت جدید  آمار قدردانی مردم در این تماس‎ها ۳۵ درصد، راهنمایی‌های مردم ۵۲ درصد و  آمار شکایت‌ها ۶۱ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه عملکرد پلیس در حوزه مقابله با جرایم بسیار قابل قبول است، از کشف بیش از ۳ تن مواد مخدر در ۶ ماه ابتدای سال جاری در این استان خبر داد.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز فوریت‌های سایبری در پلیس فتا استان با هدف تسریع در رسیدگی به جرائم اینترنتی و پیشگیری و مقابله با جرایم به صورت برخط، گفت: شهروندان می توانند در تمامی ساعات شبانه روز با شماره ۰۹۶۳۸۰ تماس برقرار کرده و پس از برقرار شدن ارتباط، کد استان (۰۸۱) را وارد و به مرکز فوریت های سایبری همدان متصل شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار