امام جمعه مراغه:

ایجاد ناامنی توطئه همیشگی استکبار در خاورمیانه است

تبریز- امام جمعه مراغه گفت: ایجاد ناامنی توطئه همیشگی استکبار و دشمنان برای تامین امنیت رژیم صهیونیستی در خاورمیانه است.
کد خبر: ۹۳۸۲۹۱۰
|
۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نمازجمعه مراغه افزود: نقشه های شوم استکبار در افغانستان، لبنان و همسایگی مرزهای جمهوری اسلامی برای ایجاد ناامنی است.
وی با اشاره به انفجار اخیر در نماز جمعه شهر قندوز افغانستان ادامه داد: این حادثه تلخ که به شهادت عده بسیاری از شیعیان منجر شد، توسط داعشی است که همانند طالبان توسط آمریکا پرورش یافته است.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: وقتی که عرصه برای تداوم فعالیت های گروه تروریستی داعش در سوریه تنگ شده، این تروریست ها با حمایت استکبار به افغانستان انتقال یافته تا ایجاد ناامنی کنند.
وی گفت: همچنین در پی اعتراض جمعی از مردم لبنان به روند رسیدگی به دادگاه بررسی پرونده حادثه انفجار سال گذشته بیروت، تعدادی از معترضان جان باخته یا مجروح شده اند که در این موضوع حزب الله لبنان و جریان مقاومت را متهم می کنند.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: در هفته های اخیر نیز در همسایگی ما و در آذربایجان عوامل استکبار و صهیونیست ها درصدد اختلاف افکنی و ایجاد ناامنی هستند که این توطئه با اقتدار نظام جمهوری اسلامی شکست خورده است.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت:امنیت موجود کشور مرهون تلاش های این نیروی خدوم و سایر نیروهای مسلح و به برکت هدایت های رهبری و خون شهداست.
حجت الاسلام پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تسهیل امر ازدواج توسط خانواده ها اضافه کرد: مهریه و جهیزیه های سنگین ضامن تداوم زندگی زوج های جوان نبوده و می تواند زمینه ساز مشکلات بزرگ در زندگی آینده آنان شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار