خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه گفت: وحدت پایه و اساس و نیاز جوامع اسلامی برای گذر از چالش‌هایی است که غرب برای این جوامع به وجود می‌آورد.
کد خبر: ۹۳۸۲۹۲۵
|
۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه امروز اظهار کرد: وحدت پایه و اساس و نیاز جوامع اسلامی برای گذر از چالش‌هایی است که غرب برای این جوامع به وجود می‌آورد.

وی با اشاره به اهمیت وحدت بین جوامع اسلامی، افزود: از صدر اسلام تا کنون تفرقه و اختلاف افکنی بین جوامع مسلمان، سیاست استعمار بوده و هست، که مسلمانان بعد از گذشت این همه سال باید نسبت به این سیاست آگاه باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: ظرفیتی که در بیش از ۵۰ کشور دنیا قرار گرفته در صورت اتحاد و یکپارچگی می‌تواند اقتصاد دنیا را متحول کند.

وی ادامه داد: از این رو استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا تمام تلاش خود را می‌کند که مقابل این موج بیداری اسلامی که از منطقه شروع شده، بایستد.

علما با تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع)،خاطرنشان کرد: امروز سالروز شهادت چهارمین شهید محراب حضرت آیت الله اشرفی اصفهانی (ره) است که ۲۵ سال صادقانه به مردم این استان خدمت کرد و این جز اخلاص و ایمان این شهید نیست که او را این‌طور ثابت قدم نگه می‌دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به مناسبت‌های پیش رو در هفته آینده، هفته تربیت بدنی و تشکیل انجمن اولیا و مربیان را گرامی داشت.

ارسال نظرات