خبرهای داغ:
فرماندار اندیکا:

عشایر اندیکا به دلیل جاده‌های بی کیفیت انگیزه‌ای برای بهسازی منازل ندارند

نوذری گفت: جاده‌های پر پیچ و خم و بی کیفیت در مناطق عشایری اندیکا باعث شده اهالی انگیزه‌ای برای بهسازی منازل نداشته باشند.
کد خبر: ۹۳۸۲۹۸۰
|
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱

امرالله نوذری فرماندار شهرستان اندیکا گفت: یکی از دلایل انگیزه نداشتن عشایر اندیکا به منظور بهسازی و مستحکم ساختن خانه هایشان جاده‌های پر پیچ و خم و بی کیفیت است.

او افزود: حمل مصالح ساختمانی در این مسیر‌های سخت گذر چندین برابر قیمت برای عشایر آب می‌خورد و همین مسئله موجب شده آن‌ها به وضعیت رضایت دهند، از همین رو احداث جاده از اولویت‌های مناطق عشایری اندیکا است.

نوذری بیان کرد: در جلسات متعدد با مسئولان استانی و کشوری مقرر شده هر چه سریعتر مسیر‌های دسترسی به مناطق عشایری اندیکا احداث و کیفیت آن‌ها ارتقا یابد تا رفت و آمد اهالی نیز آسان‌تر و مشکلات شان برطرف گردد.

فرماندار شهرستان اندیکا در خصوص زلزله‌های اخیر در اندیکا اظهار داشت: یکی از دلایل آمار صفر تلفات انسانی در این زلزله‌ها خوابیدن اهالی بیرون از منازل بود، زیرا عشایر وقتی که از ییلاق باز میگردند تا مدتی پیش از سرد شدن هوا روی تخت و بیرون از خانه‌ها شب را به صبح می‌رسانند، در غیر اینصورت در برخی نقاط ده‌ها تن جان خود را از دست می‌دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار