خبرهای داغ:
سخنگوی گروه جهادی پزشکی شهدای گمنام هیات رزمندگان ثارالله بندر ماهشهر گفت: طرح ویزیت پزشکی و اعطای داروی رایگان به ساکنان مناطق محروم اجرا شد.
کد خبر: ۹۳۸۲۹۹۱
|
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹

علیرضا احمدپور، سخنگوی گروره جهادی شهدای گمنام بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج از اهواز، گفت: طرح ویزیت پزشکی عمومی و تخصصی و اعطای داروی رایگان امروز در درمانگاه شهید بهشتی (نفت) این شهرستان با همکاری گروه جهادی-پزشکی شهدای گمنام اجراشد.

او افزود: در این طرح خدمات ویزیت عمومی و تخصصی شامل؛ قلب و عروق، ارتوپدی، چشم پزشکی و بینایی سنجی، ارولوژی و طب سنتی، مامایی و همچنین خدمات پرستاری کنترل فشار و قندخون، نوار قلب، آزمایش و خدمات رادیولوژی به مراجعان ارائه شد.

احمدپور اظهار داشت: طرح ارائه خدمات پزشکی رایگان با همکاری فرماندهی منطقه سوم دریایی امام حسین (ع)، هیات رزمندگان ثارالله، مدیریت و بسیج پشتیبانی اروند، مدیریت بهداری نفت و درمانگاه شهید بهشتی و همچنین کانون سلامت آستان قدس رضوی اجرا شد و بیش از ۸۸ نفر از گروه‌های هدف شامل؛ مددجو‌های بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و افراد تحت پوشش گرو‌ها و موسسات خیریه خدمات درمانی، دارویی، بهداشتی و همچنین فرهنگی اجتماعی بهره‌مند شدند.

سخنگوی گروره جهادی شهدای گمنام بندر ماهشهر تصریح کرد: همچنین در حاشیه این طرح به تعدادی از دانش آموزان و دانشجویان نوشت افزار و البسه اهدا شد و امیدواریم با کمک و همراهی مسئولان شهرستان بتوانیم خدمات بیشتری در حوزه‌های پیشگیری، آموزش، دارو و درمان به نیازمندان و افراد بی بضاعت ارائه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها