خبرهای داغ:
سرلشکر موسوی:

اجرای گام دوم انقلاب زمینه‌ساز مقدمات ظهور است/هجمه فرهنگ غرب بر جامعه بیش از همیشه قوت گرفته است

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه زمینه‌سازی برای ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) آرمان و هدف اصلی انقلاب اسلامی است، گفت: اجرای بیانیه گام دوم زمینه برای جهان مهدوی و ظهور را فراهم‌ می‌کند.
کد خبر: ۹۳۸۳۰۴۱
|
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش صبح امروز در صبحگاه مشترک «عهد سربازی» که با حضور نیرو‌های نظامی و انتظامی، طلاب، دانش‌آموزان و دانشجویان، خادمین اعتاب مقدس و اقشار مختلف مردم در صحن جامع مهدوی مسجد مقدس جمکران برگزار شد اظهار داشت: نگرش اسلام ناب به تاریخ بالاتر و گسترده‌تر از نگاه‌های تنگ نظرانه غربی و اومانیستی است.

امیر موسوی با تاکید بر اینکه اسلام تحقق اراده الهی را حاکمیت مستضعفان بر جهان می‌داند، اضافه کرد: تشکیل حکومت با پرچم دین که متضمن فراگیری عدالت باشد و آرامش و سعادت واقعی را به جهانیان هدیه کند صرفا به دست دوازدهمین حجت خدا بر روی زمین و با ساخت آرمانشهر مهدوی امکان پذیر خواهد بود.
 
وی انقلاب شکوهمند اسلامی را طلیعه و آغازگر عصر ظهور دانست و گفت: انقلاب اسلامی نوید بخش عدالت در جهان است و با ارائه مردم سالاری دینی الگویی جدید را به جهانیان معرفی کرد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی سپس با بیان اینکه انقلاب اسلامی پس از قرن‌ها طلیعه حاکمیت الهی بر زمین را نوید داد، افزود: انقلاب ما با توجه به خواست و اراده مردم در حوزه اندیشه‌های سیاسی الگویی جدید، متعالی و مترقی به نام مردم سالاری دینی ارائه کرد و اندیشه‌های کمونیسم و لبیرالیسم را به چالش کشید.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی آغازی بر تشکیل تمدن نوین اسلامی در راستای ظهور آخرین ذخیره الهی است که در زمین تحقق خواهد یافت و آرمان اصلی انقلاب اسلامی زمینه سازی برای ظهور حضرت، ولی عصر (عج) است.

سرلشکر عبدالرحیم موسوی سپس با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این بیانیه چشم انداز اهداف و وظایف منتظران است و هر اندازه گام دوم انقلاب اجرایی‌تر شود حرکت به سوی جامعه جهانی مهدوی تسریع خواهد شد.

فرمانده کل ارتش همچنین اظهار داشت: این بیانیه محور اصلی حرکت انقلاب در گام دوم انقلاب را جوانان معرفی کرده و مسئولیت بزرگی برای آنان قائل شده است. در این فرایند که قرار است ظهور از طریق زمینه سازانی میسر شود جوانان مومن انقلابی در صف اول زمینه سازی ظهور قرار داشته و نقش کلیدی بر عهده دارند.

وی در ادامه بیان کرد: امروز بیش از قبل نیاز به تولید و ترویج فرهنگ انتظار داریم. کاملا واضح است که فرهنگ انتظار تنها یک مقوله فردی نیست بلکه یک مفهوم اجتماعی است و فقط یک جامعه منتظر می‌تواند زمینه ظهور را فراهم کند.

امیر موسوی در پایان گفت: فرهنگ انتظار چتری فراگیر برای محافظت جوانان از فرهنگ منحط غرب است و می‌تواند جوانان ما که سرمایه‌های اصلی انقلاب هستند را در مسیر بستر سازی برای ظهور حفظ کند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار