خبرهای داغ:
بیانیه

تفکر جهاد و پایداری با فرهنگ ملت ما عجین است

در بیانیه گروه جهادی نوربصیرت در راستای تبیین اهمیت فعالیت جهادگران آمده است: تفکر جهاد و پایداری بعد از پیروزی انقلاب با فرهنگ ملت ما عجین است.
کد خبر: ۹۳۸۳۱۴۸
|
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، گروه جهادی نوربصیرت در راستای حمایت از فعالیت‌های متنوع و متعدد جهادگران بیانیه صادر کرد.

متن کامل بیانیه فوق به این شرح است:

(بسم رب الشهدا)

این کار اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت رسانی است که میلیون ها نفر از این خدمت شما بصورت مستقیم بهره مند می شوند.     

 مقام معظم رهبری(مدظله العالی) 31/06/1389

 پس از حمد خدا و درود بر محمد (ص) و آل محمد (ص)

سپاس خداوند متعال را که به ملت ایران توفیق حیات دوباره ای در زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داده است، تا در مقابل مستکبران خارجی قد علم کنند و نه تنها زندگی با عزت برای خود به ارمغان آورند، بلکه منجی مستضعفان عالم باشند.

همگان مستحضر هستند که به دنبال پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی و احیای روحیه جهادی در کشور، گروه‌های جهادی بارقه‌ امید دیگری در دل مردم ایران اسلامی ایجاد کردند.

 به طوری که هم اکنون 42 هزار هسته ـ گروه جهادی در سراسر کشور و 4000 گروه جهادی در استان وجود دارد که در زمینه‌های مختلف اعم از فرهنگی، عمرانی، محرومیت‌زدایی و آموزشی فعال هستند و به شرط پایبندی همگان به سیاست‌های کلّی نظام، خواهند توانست در توسعه و عمران روستاها نقش آفرین و تحول‌ساز باشند.

 اکنون که سرمایه عظیم گروه‏های جهادی بعد از انحلال جهادسازندگی و تشکیل بسیج سازندگی در دو دهه گذشته به درخت تنومندی تبدیل شده که در کوران بحران‏ها و حوادث در کنار سایر نهادها، ارگان‏ها، سازمان‏ها و پا به پای دولت در کنار مردم حضور پیدا کرده و به نقش‏آفرینی می‏پردازد و خدمات این جهادگران بسیجی در مقابل دید همگان به نمایش گذاشته شده و هم اکنون این ندا و بانگ جهاد گسترش یافته و جوانان به سمت این جریان مقدس می‏شتابند، این فعالیتِ ده‏ها هزار هسته گروه‏های جهادی در سراسر کشور که به رشد معنوی، خودباوری و تشکیلاتی منظم دست پیدا کرده‏اند، قطعا نوید بخش آینده بهتر خواهد بود.

 بر کسی پوشیده نیست که اعلام جهاد در زمینه‌های گوناگون، از شئون مخصوص ولی امر مسلمین است و به مدد الهی بعد از به  پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی، این باب معنوی پیش روی جوانان ارزشی، مخلص و جهادگر کشورمان گشوده شده است، به طوری که دیروز در میدان رزم جان فشانی می‌کردند و اکنون در میدان مبارزه با کرونا، محرومیت‌زدایی و ...

تفکر جهاد و پایداری بعد از پیروزی انقلاب با فرهنگ ملت ما عجین شده است، تا جایی که آحاد ملت ایران اسلامی در عرصه جهادسازندگی، دفاع مقدّس، خودکفایی، جهاد فرهنگی و ... کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته‌اند.

 در خلاء انحلال جهاد سازندگی، جوانان خودجوش این ملت بزرگوار و فهیم دست به کار شدند و با ایجاد گروه‏های جهادی با پتانسیلی عظیم و تشکیل بدنه میلیونی جهادگران در ساختار بسیج سازندگی و سازماندهی ده‌ها هزار گروه جهادی با همین رسالت و مسئولیت در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی کرده و دست به کارهای شگفتی زدند که فارغ از گزارشات متداول، اشارات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر دستاوردهای گام اول به مانند "صف نوبت برای اردوهای جهادی و جهاد سازندگی و بسیج سازندگی از هزاران جوان داوطلب و فداکار آکنده شد" نشان از موفقیت این ساختار و لزوم تقویت آن و جلوگیری از مشابه سازی می باشد.

 جای خوشوقتی وجود دارد که هم اکنون یک دولت انقلابی و ارزشی روی کار آمده است که تقویت هسته ها و گروه های جهادی در عرصه روستاها و مناطق محروم را در راس امور قرار داده است، گرچه جز این انتظار نمی‌رفت، ولی می‌طلبد تعمیق، کیفیت‌بخشی، تنوع دادن به فعالیت های جهادی و در اولویت قرار دادن عرصه‌های خاص مورد توجه قرار گیرد.

 در پایان ما جهادگران گروه جهادی نوربصیرت ابراز امیدواری می‌کنیم، که در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و در نتیجه حرکت‌های جهادی با رنگ و بوی اخلاص بتوانیم در گام دوم انقلاب اسلامی، ایران سرافراز را به چشم انداز متعالی رسانده و پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دست حضرت ولی عصر (عج) بدهیم.                                                                                                                         

ومن اللّه التوفیق

                                                                                                                                             مهرماه سال 1400

 گروه جهادی نوربصیرت آذربایجان غربی به نمایندگی از 4000 گروه جهادی  1400

ارسال نظرات
آخرین اخبار