خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) کبودراهنگ خبر داد
کبودراهنگ-فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) کبودراهنگ از اجرای گام پنجم طرح شهید «سلیمانی» در قالب واکسیناسیون عمومی در شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۳۱۶۰
|
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱

سیده سمیه جعفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا با اجرای طرح شهید «حاج قاسم سلیمانی» بسیج و سپاه در یک حرکت بسیجی و انقلابی بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر تا به امروز در جبهه مقابله با کرونا حضور داشته است.

وی بیان کرد: بسیج با اجرای طرح شهید «سلیمانی» با هدف کاهش نرخ ابتلا در کشور و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا پای کار آمد و خوشبختانه توانستیم در کنترل و مهار این بیماری در شهرستان اقدامات موثری داشته باشیم.

فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) شهرستان کبودراهنگ در ادامه با اشاره به اجرای گام پنجم این طرح گفت:‌ از ابتدای امسال بسیج در طرح شهید «سلیمانی» با کمک بسیجیان داوطلب به واکسیناسیون عمومی اقدام کرده است .

وی اضافه کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب که همه ما را مکلف به تلاش شبانه‌روزی در مقابله با کرونا کردند، بسیجیان به ولی امر مسلمین لبیک گفتند و در طرح شهید «سلیمانی» بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر همچنان در جبهه مقابله با کرونا بوده و از همه امکانات و ظرفیت‌های بسیچ و سپاه برای موفقیت در گام پنجم بهره گرفته‌اند.

جعفری خاطرنشان کرد: در طرح شهید «سلیمانی» ۲۱۶ نفر در قالب ۷۲ گروه در سه کمیته نظارتی، حمایتی و مراقبتی به صورت جهادی و تمام وقت در ۲۶ نقطه شهری و روستایی کمک حال کادر درمان هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات