خبرهای داغ:
سردار آتانی گفت: انتقام قاسم سلیمانی توسعه جغرافیایی جبهه مقاومت است و بیداری اسلامی برای زمینه سازی ولایت عظما است.
کد خبر: ۹۳۸۳۴۲۸
|
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به همراه سرهنگ طاهرخانی فرمانده سپاه شهرستان البرز، نصیری فرماندار البرز و جمعی از مسئولان سپاه استان و شهرستان البرز از واحد تولیدی تک پرس بازدید کردند.

سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در حاشیه بازدید از واحد تولیدی تک پرس، در دیدار با کارکنان و مسئولان این واحد تولیدی ضمن تبریک اعیاد ماه ربیع الاول بیان کرد: در نگاه سرلشگر شهید مهدی زین الدین و همه کسانی که جزو منتظران ظهور هستند، تفسیر روشنی وجود دارد که مقدمه شهادت، جهاد است. جهاد در مقابل دشمن با تلاش و اجتهاد صورت می گیرد.

شهید سلیمانی، یک مکتب است

وی با اشاره به اینکه کسب روزی حلال، نوعی جهاد است گفت: بی شک کارگران و همه کسانی که برای کسب روزی حلال تلاش می کنند، منشا خیر و برکت بوده و خداوند به نفس و نیت عمل انسان ارزش قائل شده است. عمل به راه و سیره و سلوک شهدا، زندگی ما را شهدایی می کند و طبق فرموده مقام معظم رهبری؛ شهید سلیمانی را به عنوان یک فرد نگاه نکنید بلکه او یک مکتب است و آن مکتب چنین شاگردانی دارد که با شناخت دقیق از مبانی دینی، پله های موفقیت را طی کنند.

سردار آتانی با اشاره به مقاومت ملت ایران و آمادگی برای ظهور اظهار کرد: ملت شریف ایران، بیش از ۴۳ سال با سینه‌ای ستبر و رویی گشاده در انتظار ظهور بوده و این مهم را در عمل ثابت کرده اند. در سال ۴۲ هیچ کس گمان نمی‌کرد که انقلاب مردم ایران زمینه ساز ولایت عظما شده و مرزها را شکافته و در غرب آسیا مسلمانان اهل تسنن را پای مبانی انقلابی خود بیاورد و در نتیجه تصرف درعالم اتفاق افتاد و ملت ایران این امر رابه اثبات رسانده و به جهانیان عرضه کرد.

ملت ایران، رمز ماندگار انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: در کشورهای مختلف اسلامی علمای بسیاری همچون شهید صدر اقدام به برپایی انقلاب نمود و حتی شهیدان بسیاری تقدیم انقلاب های خود کردند و یا در جنوب لبنان که ساليان سال مهد تفکر تشیع بوده و عالمان شیعی بسیاری پرورش داده و منطقه اباذر غفاری است و تاریخ از آن نقطه وصف شده اما آنان نتوانستند چرا که ملتی همچون مردم عظیم الشأن ایران را نداشتند.

وی افزود: امروز پس از گذشت قرن ها، با عشق رسیدن به حرم سیدالشهدا ۴۳ سال است که در منطقه غوغا به پا کردیم و به محض بازگشایی مسیر کربلا، در پیاده روی اربعین، روز اربعین را از حالت سکون خارج کرده و به یک رزمایش بزرگ ملت منتظر تبدیل کردیم. ملت شریف ایران با همان خصوصیت جهاد در راه خدا هرکجا قدم نهادند منشأ خیر و برکت بوده و تصرف در عالم کرده‌اند. خصوصیت مردم ایران این بود که در دستگاه انتظار حقیقی ایستادند و هزینه‌های بسیار صرف کردند و در انتظار حضرت ولی‌عصر هستند.

در دفاع مقدس، همه از جان و مال خود گذشتند

این مسئول نظامی ادامه داد: حاج قاسم گفت نقطه اوج حکومت حضرت حجت نقطه اوج دفاع مقدس است و ملت ایران یکبار مزه حکومت ولی‌عصر را چشیده است و امروز این ملت قابلیت آن را دارد که اردوگاه حجت خدا را پربار گرداند. روزگاری که همه دنیا برعلیه ما بود در دفاع مقدس، ظاهر و باطن همه مجاهدانی که به خلق حماسه پرداختند یکی بوده و دقیقا همان ویژگی‌ حضرت ولی‌عصر است و دوران هشت سال دفاع مقدس حداکثر فداکاری و ایثار و جانفشانی را دیدیم و این همان خصوصیت دوران ولی‌عصر است.

مقام ارشد نظامی استان در ادامه دفاع مقدس را نمادی از صحنه انتظار ملت ایران خواند و یادآور شد: دوران دفاع مقدس در اوج صمیمیت و برادری بوده مردم استان قزوین از جمله مردم شهرستان البرز، پشتیبانی هایی در تمام جبهه های دوران دفاع مقدس انجام دادند. آنان که جنگیدند فقط مجاهدان دفاع مقدس نبودند و افرادی که در این مساجد و هیأت ها پشتیبان رزمندگان بودند و خانه‌ها و شرکت‌های خود را به عنوان مجموعه عظیم در اختیار خدمت به رزمندگان قرار دادند، آنان نیز جزو رزمندگان این جبهه محسوب می‌شوند.

وجود وحدت دوران دفاع مقدس، نسخه موفقیت امروز

سردار آتانی در ادامه اضافه کرد: امروز که می خواهيم در گام دوم انقلاب زمینه سازان ظهور ولايت عظما باشیم بار دیگر می‌بایست به دنبال همان نسخه بوده و دلهایمان یکی شده و ظاهر و باطنمان یکی شود و در برابر مردم به معنای واقعی تواضع بخرج دهیم و حرمت و شان آنان را حفظ نماییم.

وی افزود: در لباس مقدس سپاه جانمان را سپر بلای برای آبروی ملت بزرگ ایران کرده و هیچ شکی به دل راه نداده ایم و تمام سعی و اشتیاق ما این است که ملت عزیز در سلامت و نشاط زندگی کرده و ما پیش مرگان آنان هستیم و امیدواریم در این شرایط فرج مولایمان محقق شود.

مدیر تراز انقلاب اسلامی، باید وجودش را نذر مردم کند

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه با اشاره به مولفه های مدیر تراز جامعه انقلابی و منتظر ولی‌عصر خاطرنشان کرد: مدیر تراز انقلاب اسلامی باید تمام وجودش را نذر وجود مردم کند. مردمی که پای حفظ ارزش های انقلاب همه هستی خود را در طبق اخلاص نهاده و ما به واسطه مسئولیتی که پذیرفته‌ایم باید در برابر مردم خاضع باشیم. چرا که فرصت و اختیاری بر گردن ما نهاده شده و باید با پای کار آوردین این ظرفیت، آنچه در حد توان و اختیارمان است خالصانه تقدیم مردم نماییم.

سردار آتانی عنوان کرد: امروزه خدمت به مردم و برطرف کردن مشکلات آنان تحقق شعار مرگ بر آمریکا بوده لذا بايد تمامی ظرفیت‌های در اختيار را پای کار بياوريم تا ملت عزیز از این فشارها نجات یافته و این همان خواسته رهبری و درعین حال حضرت حجت است. شعار امروز مرگ بر آمریکا خدمت به مردم بوده و باید مردم کشور را امیدوار و بانشاط گردانیم تا دشمنان ناامید شوند و زمانی می‌توانیم اردوگاه دشمن را ویران کنیم و مرگ را بر آن وارد کنیم که نشاط و امید به جبهه مردم عزیز ایران برگردانده شود.

سپاه، سربلند در اجرای مأموریت های شمالغرب

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: با حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام مأموریت های خود در حوزه مرزهای شمال‌غرب و جنوب‌شرق هیچ نگرانی وجود ندارد. از سال ۷۳ تا به امروز قرارگاه های مستقر در مناطق مرزی همچون قرارگاه حمزه سیدالشهدا درغرب کشور و قرارگاه قدس در جنوب‌شرقی امان از دشمنان گرفته و چشم هر طمعکاری را از حدقه بیرون آورده‌ است.

وی با اشاره به توطئه آمریکا و اسرائیل که از سال ۷۶ گروهک تروریستی پژاک را در مرزهای شمالغرب کشور مسلح کرده بودند و مستقیما آنها را پشتیبانی مي کردند بیان کرد: با این اقدامات در کردستان عراق پرواز ممنوعه برقرار کرده بودند. اما با حضور فرزندان مقتدر سپاه و نیروهای مسلح، اکنون‌ بنگردید که سرنوشت این گروه به کجا رسیده است و آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند.

همسایه شمالی کشور، فریب خورده اسرائیل کودک کش است

مقام ارشد نظامی استان با اشاره به تحرکات اخیر کشور آذربایجان تصریح کرد: همسایه شمالی کشور که فریب اسرائیل را خورده است تا نزدیک پایگاه‌های ما نیرو و تسهيلات آوردند و این در حالی است که قبلا فرمانده نیروی زمینی به آنان اخطار داده بود و آنان قدرت تعرضی نداشتند و چون فریب اسرائیل را خوردند بنابراين پایگاه‌هایشان برپا نشده بر سرشان خراب شد و این تنها بخشی از توان سپاه بوده و این رزمايش تنها بخشی از توان ملت بزرگ ایران و اشاره کوتاه سردار باقری بود و دشمنان بدانند در خارج از کشور، در حوزه استراتژیک انقلاب اسلامی، پایگاه و مبدأ تهدیدی از سوی دشمن، دور از تیررس موشک‌های شهید حاجی زاده نخواهد بود.

سردار آتانی ادامه داد: آن زمان گذشته است که آبهای نیلگون کشور جولانگاه دشمن بود و در سرزمين ما بنام خودشان قلعه پرتغالی ها را می ساختند و این مسئله مربوط به رژیم طاغوت بود که حیثیت ایران را فروخته بوده‌ اما امروز این‌گونه نخواهد بود. امروز با تکیه بر توان نظامی فرزندان ایران، حتی خطای سه و نیم مایلی دشمن را نیز در آبهای آزاد دنیا با اولین گلوله پاسخ می دهیم و با کف تکنولوژی خود با سامانه سوم خرداد اوج تکنولوژی آمریکایی‌ها را مورد هدف قرار داده و آن روزی که ما توانستیم پایگاه‌های عین الاسد را که پیشرفته ترین سیستم سایبری و دیوار آهنی دشمن در آنجا مستقر بود شخم بزنیم آوج زبونی دشمنان به دنیا نمایان شد.

انتقام شهید سلیمانی، گسترش جبهه مقاومت است

مقام ارشد نظامی استان در ادامه با اشاره به حضور سپاه و فرزندان ایران زمین در جبهه سوریه و نبرد با داعش اظهار کرد: بارها دیدیم شهید سلیمانی از فاصله ۱۵۰ کیلومتری داعش، عملیات را هدایت می کرد و در جاده موصل از کنار ماشین فرمانده تروریستی آمریکا گذشت و او می‌دانست این ماشین سلیمانی است اما جرات شلیک نداشت. به تعبیر سردار سلامی، بیابان ها بیشتر از خیابان ها قاسم سلیمانی را می‌شناخت و این اوج اقتدار فرزندان و قهرمانان ایران است.

وی افزود: یک تغییر محاسباتی برای ترامپ اتفاق افتاد و تاوانش را داد اما انتقام قاسم سلیمانی توسعه جغرافیایی جبهه مقاومت است و این در حالی است که همه مردم منطقه، خروج آمریکایی‌ها را فریاد می‌زنند و انتقام شهید سلیمانی همین بیداری اسلامی برای زمینه سازی ولایت عظما است و به تعبیر مقام معظم رهبری، سوخت موشک های پرقدرت ایران، همان قدرت و حضور مردمی است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها