حمیدرضا اخوان بهابادی به عنوان مسوول کانون بسیج رسانه شهرستان بهاباد انتخاب شد.
کد خبر: ۹۳۸۳۴۵۰
|
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در نشستی که با حضور رئیس بسیج رسانه استان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد، درمحل ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزارشد، حمیدرضا اخوان بهابادی به عنوان مسوول کانون بسیج رسانه شهرستان بهاباد انتخاب شد.
رئیس بسیج رسانه استان یزد در این مراسم درسخنانی اظهار داشت: امید است کانون بسیج رسانه بهاباد با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای شهرستان بتواند نقش محوری در گسترش فرهنگ بسیجی را در حوزه رسانه شهرستان ایفا کند.
سرهنگ علی محمد پارسائیان افزود: بسیج برای همه اقشار بوده و از هر قشری یک توقعی میرود؛ از بسیج رسانه انتظار میرود از نظر فکری، ترویج تفکر بسیج، مطالبه گری، همکاری و هم افزایی بین جامعه، امید آفرینی و بیان واقعیت‌های نظام فعالیت داشته باشد.
وی به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذردراستان یزد اشاره کرد و گفت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر که تاکنون در شش دوره به صورت کشوری برگزار شده است که استان یزد برای نخستین بارمیزبان این جشنواره است.
پارسائیان با بیان اینکه مهمترین مسئله‌ای که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مطرح کردند شکست جنگ نرم است، اظهار داشت: با توجه به تحریم و تحریف توسط دشمن امروز نقش رسانه در شکل گیری افکار عمومی بسیار مهم است.
رئیس بسیج رسانه یزد ادامه داد: این جشنواره با هدف رعایت اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی؛ عدالت و آزادی، کمک به تربیت کادر طراز اول انفلاب اسلامی در جامعه رسانه ای، تامین و رصد رسانه‌های استان، تحصیل ساز و کار جبهه رسانه ای، همکاری در تحول سازمان‌های رسانه‌ای استان‌ها است.
وی با بیان اینکه بسیج رسانه بدون نگاه سیاسی به دنبال تقویت اصحاب رسانه و مبارزه با جنگ نرم و رسانه‌ای دشمن است، اظهار کرد: دشمن تمرکز زیادی را بر عملیات رسانه‌ای و روانی بر علیه انقلاب اسلامی گذاشته است.
این مقام مسئول تاکید کرد: نقش رسانه در فضای امروز کشور بی بدیل است و وجود اصحاب رسانه و همچنین رسانه‌های قوی و قدرتمند در کشور می‌تواند نقش مهمی در مبارزه با عملیات روانی دشمن داشته باشد.
درپایان اعضای شوراوهیات اندیشه ورزدفتربسیجرسانه بهاباد احکام خودرادریافت کردند.

ارسال نظرات