خبرهای داغ:
سردار فرجی به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و فرمانده ناحیه فاروج به دیدار رزمنده و آزاده حبیب الله اسفندیاری رفتند.
کد خبر: ۹۳۸۳۴۷۸
|
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج: سردار فرجی در این دیدار‌ها با تاکید بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و قدردانی از مقام ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز کشور، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ایستادگی یک ملت بزرگ در برابر قدرت‌های جهانی بدون ایثار، گذشت، فداکاری، ایستادگی و آمادگی برای دفاع از میهن و شهید شدن امکانپذیر نبود.

وی افزود: نقلاب اسلامی ایران در برابر رژیم تا دندان مسلح، ملتی با دست خالی، اما با اراده‌ای محکم و مسیری روشن و رهبری مدبرانه را در پیش روی خود داشت و توانست در برابر آن قدرت استبدادی پیروز شود.

فرمانده سپاه خراسان شمالی اذعان داشت: شهرستان فاروج به نسبت جمعیت یکی از مناطقی است که بیشترین رزمنده را عازم جبهه های حق علیه باطل کرده است و فرزندان غیور این شهرستان همچون همه رزمندگان سطح کشور در صفحات تاریخ بعنوان حماسه آفرینان غیور دفاع مقدس معرفی می شوند بطوریکه شهرستان فاروج با تقدیم 325 شهید گرانقدر  تکلیف مهم و انقلابی خود را برای دفاع از حریم امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی به انجام رسانده است و همچنان نیز جوانان مومن و انقلابی سلماس در این منطقه مرزی پاسدار حریم ولایت علوی می باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها