جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه گام برداشتن همراه با اعتقاد قلبی در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک ضرورت است، گفت: استان ایلام مهیای برگزاری کنگره ملی ۳ هزار شهید است.
کد خبر: ۹۳۸۳۵۳۰
|
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار "قدرت الله کریمیان "در دیدار با سازمان‌های مردمی جبهه انقلاب اسلامی استان ایلام با اشاره به اهمیت تولیدات فرهنگی در تعمیق و ترویج فرهنگ شهادت، اظهار کرد: آنچه باعث بقای اسلام و نظام اسلامی است فرهنگ ایثار و شهادت است و این فرهنگ برگرفته از فرهنگ عاشورا بوده که ما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی گام برداشتن همراه با اعتقاد قلبی در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک ضرورت است چراکه یکی از مهم‌ترین اقدامات در مقابله با دشمنان در جنگ نرم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و جامعه‌ای که فرهنگ ایثار و شهادت در آن طنین انداز باشد همواره سربلند و استوار خواهد ماند.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام افزود: الحمدالله استان آماده برگزاری اين کنگره ملی است و با همکاری تمامی نهادها و ارگانها در صدد هستیم کاری بزرگ و در خور نام شهدا در استان صورت بگیرد.

سردار کریمیان با تاکید بر تولید آثار فاخر برای اثربخشی و اثرگذاری بیشتر بر آحاد جامعه، یادآور شد: در این زمینه تلاش شده آثار فاخر فرهنگی، دینی و انقلابی تولید شود و از این طریق فرهنگ شهادت به عموم مردم معرفی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هنرمندانی که در عرصه ترویج فرهنگ شهادت کار می‌کنند، بدانند که این مأموریت است از سوی شهیدان و آنها ناظر بر فعالیت‌های شما هستند پس قطعاً این کار بدون ثواب پاداش نخواهد بود.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات