خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: همه پاسدار انقلاب و نظام در ماموریت‌ها باشیم.
کد خبر: ۹۳۸۳۶۱۵
|
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرماندهی انتظامی شهرستام کازرون در دیداری که توسط فرماندهی و کارکنان سپاه ناحیه به مناسبت هفته آجا در سالن جلسات نیروی انتظامی شهرستان برگزار شد ضمن تشکر از سپاه و بسیج بیان داشت:ار همدلی و ابراز محبت و لطف فرماندهی و کارکنان سپاه ناحیه شهرستان که مایه امیدواری و دلگرمی می باشد صمیمانه تشکر می کنم.
وی با اشاره به آيه قرآنی«إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ» یادآور شد: در حقيقت‏ خدا حال قومى را تغيير نمى‏‌دهد تا آنان حال خود را تغيير دهند و خدا را بابت این مردم بصیر و همیشه در صحنه و قدردان شهرستان کازرون سپاسگزاریم.
سرهنگ زراعتیان تصریح داشت:نیروهای مسلح در نظام جمهوری اسلامی ایران با داشتن فرمانده واحد با تفکر و عقیده و کارمشترک ،همدای و تعصب و غیرت مثال زدنی در مامورت ها و فعالیت ها نسبت به سایر نیروها نظامی دنیا برخوردار می باشند.
وی ادامه داد:نظم و امنیت مهمترین محصول مشترک هر کشور و نظامی می باشد و خدارو شکر نیروهای نظامی همه وجودشان را در طبق اخلاص نموده اند و با اتحاد و همدلی به خوبی ماموریت ها را انجام می دهند.
.
فرماندهی انتظامی شهرستان کازرون یادآور شد:نظام جمهوری اسلامی امروز در مسیر و حرکت به سمت قله در حرکت می باشد و مشکلات و موانع به خوبی در حال تصرف می باشد و اگر کاهلی و سستی در وظیفه ای صورت بگیرد باعث عقب ماندن و یا حتی پیاده شدن از قطار انقلاب را در پی خواهد داشت.
وی به اهمیت خدمت در جامعه پرداخت و افزود:رضایمندی مردم از نیروهای نظامی و انتظامی سرمایه برای کشور می باشد و در هفته نیروی انتظامی شاهد هستیم که مردم چگونه لطف و محبت خودشان را برای نیروهای نظامی و انتظامی نشان می دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها