حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر در لردگان؛

تشکیل حلقه های صالحین برنامه‌ای اثرگذاری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در جمع بسیجیان لردگان گفت: تشکیل حلقه های صالحین برنامه‌ای اثرگذاری است .
کد خبر: ۹۳۸۳۶۴۸
|
۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام و المسلمین سید امان الله حسینی صدر در جمع سرمربیان و مربیان حلقه های صالحین و بسیجیان شهرستان لردگان افزود: حلقه‌های صالحین سال‌هاست بر اساس منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) جزء برنامه‌های اصلی و اساسی پایگاه‌های بسیج قرار گرفته است.

این مقام مسئول ادامه داد: تشکیل حلقه های صالحین برنامه‌ای اثرگذاری است که در آن بسیجیان در گروه‌هایی به‌صورت ساده و بدون نیاز به امکانات پرهزینه در قالب یک یا چند حلقه با مدیریت و نظارت مربی یا سرگروه حلقه در مورد موضوعات مختلف گفتمان و هم‌اندیشی می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در ادامه گفت: آنچه در حلقه‌های صالحین اصل محسوب می‌شود تقویت اعتقادات و معنویات و معرفت‌افزایی و ارتقای بصیرت است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر با اشاره به اهمیت حلقه های صالحین تصریح کرد: حلقه‌های صالحین اگر پرشور و پرمحتوا باشند و به نحو احسن برگزار شوند سدی در برابر انحرافات عقیدتی، جنگ نرم، تهاجمات فرهنگی، اعتقادی، دینی، مذهبی و... دشمنان اسلام خواهند بود.

وی به اهداف تشکیل حلقه‌های صالحین اشاره و اظهارکرد: مهمترین هدف از تشکیل حلقه‌های صالحین کادرسازی برای ظهور امام زمان (ارواحنافداه) است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر پایان تاکید کرد: شهرستان لردگان از ظرفیت های خوبی در این زمینه برخوردار است و به همین جهت هدف اصلی از ایجاد چنین برنامه هایی باید در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری به جهت کادرسازی برای ظهور منجی عالم بشریت باشد و البته مهمترین وظیفه اعضای حلقه های صالحین این است که در خودشناسی و اصلاح خود و جامعه تلاش کنند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان ، امام جمعه لردگان ، فرماندهی ناحیه و جمعی از مسئولان سپاه استان و شهرستان حضور داشتند.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، اجرای سرود، خیر مقدم گویی و ارائه گزارش فرمانده سپاه ناحیه و سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد از برنامه های این روز بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار