خبرهای داغ:
در مراسمی تعداد 10 سری جهیزیه توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان در راستای رفع محرومیت به نو عروسان نیازمند شهرستان درمیان با حضور مسئولین شهرستان اهداشد.
کد خبر: ۹۳۸۳۶۵۴
|
۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان درمیان حجت الاسلام اسداللهی مدیر حوزه علمیه حضرت باقر العلوم(علیه السلام) شهر اسدیه در مراسم اهدا 10 سری جهیزیه به نوعروسان در مرکز شهرستان درمیان گفت:زن و شوهر نسبت به هم حق و تکایفی دارند که هم در شرع مشخص و هم در قانون  به آنها پرداخته شده است و همه لازم است در زندگی مشترک به آن پایبند باشند.

حجت الاسلام اسداللهی  در بخشی دیگر به حقوق و تکالیف زن و شوهر نسبت به یکدیگر در مباحث دینی اشاره کرد و گفت:زن و شوهر نسبت به مسائل دینی و اعتقادی باید یکدیگر را کمک کنند چرا که ثمر این زندگی فرزندانی هستند که در دامان این دو نفر پرورش می یابند و اولین محیط اجتماعی افراد خانواده است که اسلام بر آن تاکید زیادی کرده است

مدیر حوزه علمیه شهر اسدیه ادامه داد: زن وشوهر برای زندگی مشترک خوب لازم است از برخی از تمایلات شخصی خود کوتاه آماده تا زندگی بر هر دو شیرین شود زندگی مشترک  با درک متقابل از یکدیگر امکان پذیر است . زن و شوهر در زندگی مشترک می توانند تضمین کننده بهشت یا جهنم یکدیگر باشند.

در پایان این مراسم تعداد 10 سری جهیزیه توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان در راستای رفع محرومیت به نو عروسان نیازمند شهرستان تحویل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها