ساری- فرمانده سپاه کربلا باتصریح بر اینکه تسهلیگری جایش را به تصدی گری در اجرای کار بسیج سازندگی داده است، خاطرنشان کرد: سپاه در تلاش است تا مردم در اجرای پروژه نقش آفرینی کنند.
کد خبر: ۹۳۸۳۷۰۳
|
۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، بیستمین نشست مجمع جهادگران بسیج استان مازندران با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و روسای شورای جهادی شهرستان‌ها، رابطین جهادی خواهر و نمایندگان گروه‌های جهادی سازمان‌های اقشاری بسیج، به همت سازمان بسیج سازندگی مازندران با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سالن اجتماعات کوثر ستاد سپاه استان برگزار شد.

سردار مسلمی در این نشست،ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت،به اهمیت کار جهادی پرداخت و گفت: تحولی که در ارودی های جهادی به واسطه تجریباتی که کسب شده، باعش شد که اردوهای جهادی امروزه دارای نظم و ابتکارات و اصولی، شود.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه اردوی جهادی در حوزه های عمرانی و آموزشی و غیره، دارای بهره وری وکارایی بالایی است، افزود: این ره آورد سال ها تلاش جهادگران است .

سردار مسلمی در ادامه باتصریح بر اینکه تسهلیگری جایش را به تصدی گری در کار بسیج سازندگی داده است، خاطرنشان کرد: سپاه در تلاش است تا مردم در اجرای پروژه نقش آفرینی کنند.

خبر

فرمانده سپاه کربلا با تاکید براینکه کارهای جهادی بستر مناسبی برای به میدان آوردن مردم است،اضافه کرد: نقش مردم را باید در اجرای پروژه ها برجسته کرد.

سردار مسلمی با بیان اینکه کارهای جهادی،در سال های گذشته فرهنگی و آموزشی بود، افزود: امروزه پروژه هایی که توسط گروه های جهادی،به سرانجام می رسد، مورد رضایت مردم است .

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه کارجهادی همراه با روحیه تعهد و تخصص است، گفت: جهادگران با روحیه ایمان و تقوا و با نظارت و تخصص، مجری پروژه های بزرگ با ظرفیت های مردمی هستند.

به گفته سردار مسلمی اردوی های جهادی باعث امید آفرینی و ازرش افزوده برای انقلاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها