خبرهای داغ:
با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه برگزار شد
کلاس صادقین با محوریت اجتماع من القلوب در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۳۷۳۲
|
۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،حجت الاسلام مهدی جوشقانیان در این نشست گفت: با توجه به شرایط اجتماعی حاضر که در ظاهر بین افراد جامعه با وجود مسائل بهداشتی کرونا فاصله افتاده، اما در عمل زمینه اتحاد و همدلی بیشتر مهیا شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی (ع) به استناد حدیث حضرت حجت (عج) اجتماع من القلوب را تبیین کرد.

وی یکی از هنر و معجزات حضرت امام راحل (ره) را همدلی و اجتماع دل‌ها در زمان قبل و بعد از انقلاب و نمونه بارز و شاخص آن در زمان دفاع مقدس، اجتماع من القلوب را با تأسی از حدیث مهدوی، اتحاد و همدلی مردم زمان خود عنوان کرد.

حجت الاسلام مهدی جوشقانیان نمونه دیگری از این شاخص بیان مهدوی، همت و اراده سکاندار انقلاب مقام معظم رهبری با تعریف کلمه ولایت با عنوان جمع افراد یکدل و همدل و هم نظر را با مسائل اجتماعی و سیاسی روز که تمامی گروه‌ها و افکار جامعه را تحت چراغ هدایت گری، به استناد آیه قرآنی در سیر حرکت به سوی جامعه مهدوی نمونه دیگری از اجتماع من القلوب عنوان نمود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی (ع) هنر مردان خدا که گل سرسبد شان حاج قاسم است را نیز در عرصه دفاع از حرم، نمونه دیگری از اجتماع من القلوب دانستند که همه گروه‌های انقلابی با محوریت مقاومت در حرکت الهی به سوی رشد و تکامل در جبهه مقاومت، شاخص دیگری از اجتماع من القلوب بیان کرد.

وی اجتماع من القلوب را در حرکت میلیونی پیاده روی اربعین حسینی، نماد زیبا و قشنگی از آن خواندند که برای اهل تحقیق و بصیرت جای تفکر دارد، را تشریح نمود.

جوشقانیان یکی از آفات و معضلات جامعه بشری غرب را، تنهایی و تک خانواده عنوان کرد که متاسفانه این فکر غلط غربی، در حال ریشه زدن در جامعه ما است را مورد تذکر و تهدید دانست.


وی روح دین و شرع مقدس اسلام را اجتماع و جمع بودن را بیان و ملاک ارزشی احکام الهی را اجتماع و گروهی آن بیان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها