خبرهای داغ:
آخوند نوریزاد گفت: امت اسلامی باید اتحاد و وحدت خود را حفظ و تقویت کنند
کد خبر: ۹۳۸۳۹۵۹
|
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
اساس اتحاد و همدلی امت اسلامی وحدت کلمه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ آخوند عبدالباسط نوریزاد امام جمعه اهل سنت گنبد کاووس در گفتگوی خبری اظهار داشت: اساس دین مبین اسلام وحدت کلمه بین امت اسلامی است و باید بصورت ید واحده اتحاد و همدلی خود را حفظ کنند.

 

وی  با اشاره به اینکه، اولین اقدام پیامبر (ص) ایجاد اخوت و مهربانی بین یارانش بود، افزود: پیامبر (ص) اختلافات را کنار گذاشت تا مسلمین با اتحاد و همبستگی جهان اسلام را تسخیر و اسلام را نشر بدهند.

 

نوریزاد با بیان اینکه، در این برهه از زمان تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف و تفرقه و رسیدن به اهداف پلید خود است، گفت: امروز وحدت در جامعه اسلامی برای پیشبرد اهداف اسلام لازم است و احترام به مقدسات، تقریب مذاهب و مودت و همدلی از عوامل مهم رسیدن به وحدت اسلام است.

 

امام جمعه اهل سنت گنبد کاووس گفت: در قرآن و پیامبر و خدا یکی هستیم و مسلمین با ارزش قائل شدن به هم در راستای وحدت موفق خواهند بود.

 

وی به عوامل وحدت در گلستان اشاره کرد و افزود: در سیل استان گلستان شاهد بودیم که از سراسر کشور و از برادران تشیع برای کمک به اهل سنت گلستان حضور پیدا کردند و همچنین نمونه آن را در دوران دفاع مقدس نیز شاهدیم که شیعه و سنی دوشادوش هم در برابر دشمن ایستادگی کردند.

 

نوریزاددر پایان تاکید کرد: وحدت موجود در استان گلستان به برکت وجود منادی وحدت در گلستان آیت الله نورمفیدی، علمای شیعه و سنی و مرکز اسلامی گلستان است و باید آنها را قدر بدانیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها