خبرهای داغ:
در راستای حمایت از کالای ایرانی و تولیدات داخلی؛
به همت روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قروین و با حضور اصحاب رسانه، از واحد تولیدی لوازم خانگی پارس با محوریت حمایت از کالای ایرانی بازدید شد.
کد خبر: ۹۳۸۴۰۶۶
|
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، صبح امروز به همت روابط عمومی سپاه استان، با حضور اصحاب رسانه، از خط تولید پنج فوت واحد تولیدی لوازم خانگی پارس بازدید شد.

ایرج محمدزاده مدیرعامل واحد تولید لوازم خانگی پارس در حاشیه این بازدیددر جمع اصحاب رسانه ضمن تقدیر از تلاش سردار آتانی فرماندهی سپاه استان در اجرای راهبرد سال بیان کرد: امسال در کنار تولیدات، محصول جدید پنج فوت وارد خط تولید شد این شرکت شد.

وی گفت: علاوه بر این محصول جدید با رُخ جدید جزو تولیدات شرکت است و پنج محصول جدید دیگر نیز به زودی وارد چرخه تولید شرکت لوازم خانگی پارس خواهد شد.

مدیرعامل واحد تولیدی لوازم خانگی پارس اظهار کرد: تا سال پیش تولید شرکت ۱۴۰ هزار محصول بود که تلاش ما افزایش تیتراژ به عددی بیش از این است تا بتوانیم ظرفیت بیشتری ایجاد نماییم.

محمدزاده عنوان کرد: با تحقیق و توسعه ظرفیت این واحد تولیدی، جهت تولید پنج محصول جدید شامل ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولر گازی، جاروبرقی، یخچال پنج فوت افزایش یافته است. در حوزه برودتی نیز یخچال و فریزر با رخ جدید وارد بازار مصرف خواهد شد.

وی با اشاره به اولویت های تولید این واحد اضافه کرد: اولین اولویت ما مصرف کننده است لذا تولیدات این واحد در راستای رضایت مصرف کننده است .

محمدزاده افزود: ظرفیت اشتغال ۶۷۰ نفر به طور مستقیم و حدود ۴ هزار نفر به طور غیر مستقیم در این واحد تولیدی ایجاد شده است. سهم تولیدات این واحد در تامین نیاز داخلی، تامین دوازده درصد نیاز کل کشور است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها