مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی به نقش نیروی انتظامی می پردازد

سرهنگ کریمی گفت:در راستای تبیین نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس تهیه دانشنامه جامع دفاع مقدس استان مرکزی در دستور کار قرار گرفته که بررسی نقش ناجا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
کد خبر: ۹۳۸۴۰۸۵
|
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی عصر امروز(چهارشنبه) در آیین تجلیل از پیشکسوتان نیروی انتظامی و تبیین نقش ناجا در دفاع مقدس اظهار کرد: نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس در سه بخش شهربانی، ژاندارمری و کمیته انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده و این نقش تا این اندازه مهم بوده که اولین شهدای جنگ تحمیلی را تقدیم دفاع مقدس کرده اند.

وی افزود: نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس علاوه بر رسالت های تامین امنیت همچنین در خدمت رسانی به مردم نیز پیشگام بوده که در راستای تبیین نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس تهیه دانشنامه جامع دفاع مقدس استان مرکزی در دستور کار قرار گرفته که بررسی نقش ناجا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: ۳۱ اداره و سازمان در دانشنامه دفاع مقدس استان دارای نماینده تام الاختیار هستند و در ۱۱ اداره کارگروه تخصصی بررسی نقش آن اداره تشکیل شده که جمع آوری ۷۲۰ مدخل و تهیه بیش از ۲۰۰ مقاله علمی از جمله اقدامات مهم استان در راستای نگارش دانشنامه دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: لشکر پرافتخار ۲۸ روح الله در دوران دفاع مقدس که دوستان مجاهد نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند، حماسه آفرینی زیادی داشته و نیاز است این حماسه ها برای نسل جوان به خوبی تبیین شود.

کریمی اضافه کرد: امروز ناجا به جهت عملکرد و رسالت های خطیری که دارد همچنان روحیه ایثار و ازخودگذشتگی در آن موج می زند و ماموریت های این نهاد خدوم موجب شده سبزپوشان نیروی انتظامی همچنان در راه اعتلای امنیت و آرامش ایران اسلامی شهید بدهند و در واقع باب شهادت در نیروی انتظامی باز است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس تثبیت کننده انقلاب اسلامی است و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف برگرفته از جاری بودن فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و ازخودگذشتگی در کشور است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی استان مرکزی با وجود کارکنانی ولایی ، خدوم، انقلابی و جهادی در تامین امنیت و خدمت رسانی به مردم عملکرد درخشانی دارد و کارکنان ناجا با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس در نقطه به نقطه استان حماسه آفرینی می کنند و منشا خیرات فراوانی هستند که مجاهدت ها و زحمات آنها جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار