خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:
نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در مراسم تکریم و معارفه شهردار قزوین گفت: شهر زیبا که بر مبنای الگوی اسلامی باشد باید مساجد محور و دین محور باشد.
کد خبر: ۹۳۸۴۱۳۰
|
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی ضمن تبریک هفته وحدت گفت: شهردار قزوین یک انقلابی تمام عیار و جهادی فی سبیل الله می باشد، وقتی تاریخ را می نگریم در سابق نیز بوده که شهرداری برای اداره شهر برابر آیات قرآن عمل کند و همانطور که حضرت ابراهیم اولین شهردار مکه بودند که شهر را ساختند و سامان دهی کردند.

وی افزود: وقتی ابراهیم نبی فرمودند که پروردگارا اینجا را شهر امن قرار بدهید، در حالیکه هنوز شهری ساخته نشده بود، بعد از ساخت شهر دعا می کند که امنیت شهر را برقرار کند،اولین در خواست ابراهیم نبی از خدای متعال امنیت جانی،مالی،شغل و هر آنچه نیاز مند است در خواست می کند. و از خدا می خواهد رزق و روزی را برای شهر و مردمانش فراهم کن، یعنی اول امنیت بعد رزق و روزی نیاز است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: هیچ زمانی قوه قضائیه عدالت محور، مردم و دولت انقلابی، مدیران شایسته و مجرب، حوزه های علمیه و دانشگاه های توانمند، آمادگی ارائه الگوی برتر شهر را به جهان دارند.

عابدینی افزود:شهر ظاهر و باطنی دارد، وقتی شهر با عمران و آبادانی و باطنی که آوای مناجات ، وحدت و خانواده منسجم برقرار شود، پیرامون مسجد و دین بهترین مدیریت اهمال می شود، هر شهری که مساجد آباد شود، علم و دانش، فرهیختگی، خانواده، مشاغل آباد خواهد شد.

وی در پایان افزود: مدیران توانمند و پاک می توانند زمینه ساز توسعه و پیشرفت موفق شوند.پاک بودن مدیران و مبری از ناپاکی ها از شاخصه های مدیریت الگوی اسلامی و ایرانی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها