خبرهای داغ:
استاندار قزوین در مراسم تکریم و معارفه شهر دار قزوین گفت: شهرداری عدالت محور باشد و احدی حق ندارد برای کسی رانت قائل شود
کد خبر: ۹۳۸۴۱۳۳
|
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، هدایت الله جمالی پور ضمن تبریک هفته وحدت در مراسم تودیع معارفه شهردار قزوین گفت: امیدوارم مهدی صباغی با تجربیات ارزشمندی که دارند بتوانند در مدیریت شهر موفقیت خوبی کسب کنند، زحماتی که شورای پنجم و سیاوش طاهرخانی کشیدند در محضر خدای متعال دیده خواهد شد.

وی افزود: شهر قزوین فقط متعلق به مردم شهر نیست بلکه دلبستگی هایی وجود دارد که مردمان زیادی را عاشق این دیار مینودری کرده که دارای فرهنگ و ارزش فراوان تاریخی و مذهبی است.

جمالی پور افزود: علاوه بر کارهای عمرانی و فرهنگی باید به مسائلی مانند باغستان، آثار تاریخی مذهبی را حفظ کرد تا بتوانیم به وظیفه شرعی خود بپردازید. زمانی قزوین مانند یک نگین در میان باغستان می درخشید امروز تلاش کنیم که ۳۰۰۰هکتار باقی مانده حفط شود.

استاندار تصریح کرد: عدالت محوری فراموش نشود، همه مردم در برابر قانون برابرند و مسئولان هم هیچ تفاوتی با مردم ندارند و احدی حق ندارد در این ساختار رانتی قائل شوند. در بخش نیروی انسانی مراقبت کنند با تراکم بیشتری مواجهه نشوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها