خبرهای داغ:
نشست سیاسی و بصیرتی بمناسبت هفته وحدت در ناحیه رازو جرگلان برگزار شد .
کد خبر: ۹۳۸۴۱۵۷
|
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست سیاسی و بصیرتی با حضور معاون سیاسی سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام و فرمانده ناحیه و مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه رازو جرگلان و سایر کارکنان پایور و وظیفه در محل نمازخانه ستاد ناحیه برگزار شد.

 

در این نشست سرهنگ مرادی ضمن تبریک هفته وحدت و پیشاپیش ولادت نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) به تشریح مضمون آیه ۱۰۳ سوره آل عمران پرداختند که در خصوص اعتصام به حبل الله که می فرمایند "واعتصموا بحبل الله جمیعاً ولا تفرقوا" اولین چیزی که در این آیه اعتصام به آن رجحان پیدا می کند اصل دین اسلام است که عمل به آن نجات بخش است.

 

وی افزود: عمل به اصل دین و دستورات دینی اعم اخلاق و سیاست اگر قرار است خدا، محور قرار گیرد باید شیاطین کنار زده شوند و کنار زدن شیاطین مجاهدت و استقامت می خواهد. اجتناب از طاغوت و استکبار دشمن شناسی می خواهد، اتحاد و انسجام می خواهد، لذا تمام تلاش دشمن و استکبار به هم زدن اتحاد و انسجام و سپس استقامت مسلمین است

 

پرادی ادامه داد: بنابراین هفته وحدت به طور عملی با همین تالیف قلوب میان فرق شیعه و سنی باید باشد و قلب ها زمانی به هم نزدیک می شود دشمن مشترک که استکبار است عملاً حس شود و نسبت به آن شناخت کامل صورت گیرد.

 

وی افزود: هفته وحدت بایستی تولید امنیت بکند نه برای جامعه اسلامی بلکه برای بشریت. هفته وحدت عملاً باید تولید قدرت کند با اتحاد و انسجام و کنار یکدیگر و ایجاد بنیان مرصوص کند هفته وحدت باید عملا تولید عزت کند برای مسلمین با ایستادگی مقابل دشمن .هفته وحدت باید حتی تولید ثروت کند برای مسلمین تا نیازمند بیگانه و اجنبی نباشند که عزتشان زیر سوال برود و این هفته وحدت حقیقی است که قرآن تاکید می فرمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها