خبرهای داغ:
در دهمین جشنواره مالک اشتر سپاه انصارالرضا(ع)؛
در دهمین جشنواره مالک اشتر سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی از ۷۰ رده برتر بسیج و سپاه در استان تقدیر شد.
کد خبر: ۹۳۸۴۲۴۱
|
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، در سالروز ولادت با سعادت رسول مکرم اسلام (ص) و امام جعفرصادق (ع) دهمین جشنواره مالک اشتر سپاه انصارالرضا  علیه السلام خراسان جنوبی  با شعار "سپاه قوی " در سال ۱۴۰۰ برگزار شد.
این مراسم صبح امروز پنج شنبه (۲۹ مهر) همراه با یادبود شهید احمد  آتشدست شهید شاخص امسال استان و با حضور نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی،  استاندار، دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه کشور، قائم مقام نماینده، ولی فقیه، دادستان و سایر مسئولین استانی، در مجتمع غدیر بیرجند برگزار شد.

سرهنگ پاسدار رضا هزاری مسئول دبیرخانه اشراف فرماندهی سپاه انصارالرضا (علیه السلام) در این مراسم اظهار داشت: این جشنواره به منظور تجلیل از برترین‌ها در اجرای ماموریت‌های بسیج و سپاه استان در سال ۱۳۹۹است این تجلیل باعث الگوبرداری از برترین‌های  رده‌ها می‌شود. شناسایی و معرفی برترین‌ها نقشه راهی برای رسیدن به برنامه جامع در مسیر گام دوم انقلاب برای سایرین می‌شود.

 وی با بیان اینکه شناسایی برترین‌ها  در دو بخش کار انجام می‌شود افزود: بخش اصلی بر اساس کارنامه اشراف عملکردی ۱۳۹۹ رقم خورده است و بخش فرعی از باب برنامه‌های اقتضایی در زمینه مبارزه با ویروس کرونا و رزمایش کمک‌های مومنانه شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه جشنواره در سطح نواحی و استان شکل می‌گیرد گفت: در این مراسم از ۷۰رده برتر در سطح استان تجلیل می‌شود.
 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها