خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان تأکید کرد
همدان-معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان فرزانه بر لزوم سرعت‌بخشی در صدور پروانه توسط شهرداری برای رونق ساخت و ساز در همدان تأکید کرد.
کد خبر: ۹۳۸۴۳۳۱
|
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرهاد فرزانه در آئین تکریم و معارفه شهردار همدان که در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد با بیان اینکه امروز به بهانه تقدیر زحمات شهردار سابق جمع شده‌ایم، اظهار داشت: آقای حسینی نیز فردی لایق، متعهد و با اخلاق است و برای شهردار جدید آرزوی توفیق دارم.

وی با بیان اینکه در سال ۱۲۸۵ شمسی حدود ۱۱۵ سال پیش چند ماه قبل از انقلاب مشروطیت اولین مجلس قواعد عامه در همدان شکل گرفت، تصریح کرد: تعداد اعضای شورای شهر آن زمان ۵۲ نفر بودند که اقدامات ارزشمندی را پایه‌گذاری کردند که به این اولین مجلس مفتخر هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان با تأکید بر لزوم کسب درآمد پایدار برای شهر همدان عنوان کرد: موضوع ارزش افزوده به قانون‌گذاری نیاز است و همدان از این موقعیت به شدت بی‌نصیب مانده است و استفاده از پیمانکاران غیر بومی ارزش افزوده را به شهر دیگر منتقل می‌کند.

وی با بیان اینکه همدان در دوران قبل و بعد از انقلاب نقش موثری در کشور ایفا کرده است، ابراز داشت: مردم شهر همدان در دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت (ع) بسیار موثر بوده‌اند.

فرزانه در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه در مشهد طی ۴۸ ساعت پروانه صادر می‌شود، گفت: از شهردار جدید درخواست داریم یک ماه آینده تحقق این شرایط را با همکاری دیگر نهادها مانند نظام مهندسی و راه و شهرسازی در همدان برای رونق ساخت و ساز اجرایی کند.

وی با اشاره به اینکه آقای حسینی ویژگی‌های یک انسان پاکدست، مدیر و با اخلاق را دارند و ایشان را با انگیزه دیده‌ام، گفت: کسب نظر و مشاوره با اهل فن مورد توجه باشد، حتی می‌شود شهرداران قبلی را ماهی یک بار دور هم جمع کرد و ایده گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات