خبرهای داغ:
جلسه هم‌اندیشی با رابطین نمایندگی وشعب عقیدتی نظارت حوزه های مقاومت بسیج ناحیه نجف آباد و همینطور تقدیر از نفرات برتر جشنواره مالک اشتر، در محل سالن جلسات فرماندهی سپاه نجف آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۴۳۷۴
|
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، دراین جلسه که با حضور رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه های مقاومت تابعه و مسئولین شعب عقیدتی نظارت برگزار گردید، حجت الاسلام والمسلمین احمدی،مسئول نمایندگی ولی فقیه این ناحیه ،ضمن عرض تبریک فرارسیدن ولادت نبی مکرم اسلام صلوات الله علیه، به تبیین وتوجیه اهداف وبرنامه های مجموعه نمایندگی در حوزه های مقاومت پرداخته و گفتند: از ابتدای سال تاکنون حجم اجرایی برنامه های ابلاغی حوزه های مقاومت خوب بوده است، و  در این خصوص حضور و نقش رابطین  در اجرای هر چه بهتر برنامه ها تا پایان سال باید ادامه داشته باشد.
در ادامه این جلسه معاونت های نمایندگی ولی فقیه در ناحیه به بیان و تشریح برنامه‌ها و حجم ابلاغی برنامه ها به هر حوزه و نحوه ارائه و ارسال گزارشات توضیحاتی ارائه نمودند.

مهمان ویژه این جلسه  سرهنگ صفرپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  نجف آباد بودند، که با حضور در جمع رابطین ومعاونتهای مربوطه با بیان اینکه بسیج میراث گران‌بهای معمار کبیر انقلاب و ذخیره ماندگار برای انقلاب اسلامی است ،بیان نمودند: الگوی بسیج برای بسیاری از مشکلات بزرگ می‌تواند به آسانی با تکیه بر ظرفیت های بزرگ مردم و توکل بر قدرت لایزال الهی و توسل به ائمه معصومین علیه السلام رفع کند. با افتخار بیان می توان گفت که در زمینه های اعتقادی و بصیرتی خوب کار شده است، که این از زحمات مجموعه نمایندگی می باشد. باید که پل ارتباطی بین علما و پایگاه و بسیج و حوزه علمیه و مجموعه مهندسین و بزرگان و خیرین شهر ایجاد شود تا بتوانید در زمینه های معرفتی و اعتقادی و همچنین بینش و بصیرتی بیشتر کار شود.

در پایان از نفرات برتر برگزیده در طرح مالک اشتر با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها