خبرهای داغ:

سرکشی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه نجف آباد از حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع)یزدانشهر

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه نجف آباد بهمراه معاونت ها ضمن سرکشی و بررسی عملکرد، باجانشین فرماندهی حوزه و مجموعه نمایندگی حوزه بسیج امام سجاد علیه السلام یزدانشهر دیدار وگفتگو نمودند.
کد خبر: ۹۳۸۴۳۷۶
|
۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، حجت الاسلام اکبر احمدی، با تبریک هفته وحدت و ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم و با پرداختن به ارهاصات مربوط به پیامبر اعظم اشاره ای داشتند و گفتند: ارهاصات و حوادث خارق‌العاده از وقايعي است كه در دوران تولد و زندگي پيامبران  به منظور آماده‌كردن مردم روزگارشان براي پذيرش نبوت آنان اتفاق افتاده است که از برکات پیامبر اسلام دینداری ودین مداری می توان اشاره نمود که با توسل به این دین شریف انسان می تواند  رشد و ترقی نماید.در اسلام این خاصیت و توانایی وجود دارد که تمدن بسازد و انسان را به رشد ترقی مادی و معنوی برساند.

 در این نظارت ستادی، معاونت‌های نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه نجف آباد از فعالیت‌های نمایندگی حوزه درخصوص عملکرد شش ماهه اول سال 1400 بازدید کردند و گزارشی توسط نمایندگی حوزه درخصوص امور محوله ارائه شد.

حجت الاسلام اکبر احمدی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه نجف آباد با قدردانی ازانسجام واشرافیت و فعالیت‌های انجام شده در نمایندگی حوزه با اشاره بر توجه به بصیرت افزایی و روشنگری و تقویت بنیان‌های اعتقادی و دینی بسیجیان بر تعامل و همکاری فی مابین فرماندهی حوزه و رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه تاکید نمودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نجف آباد؛ درپایان ضمن قدردانی و تقدیر از عملکرد نمایندگی حوزه بسیج امام سجاد علیه السلام برای این نمایندگی ، فرماندهی وشورای حوزه آرزوی صحت وسلامتی را از خداوند منان خواستار شد.

در پایان مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه نجف آباد ضمن برسی عملکرد روابط عمومی حوزه امام سجاد علیه السلام و قدردانی از آقای حسن اصلانی ، از ایشان  بعنوان یکی از خبرنگاران و روابط عمومی های برتر درخصوص تهیه و ارسال اخبار  در میان حوزه های سطح شهرستان نام برد.

ارسال نظرات