خبرهای داغ:
تبریز- عضوخبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: صهیونیسم دشمن مشترک همه مسلمانان است و باید اختلافات را کنار بگذاریم و در هفته وحدت در مقابل دشمنان مشترک اسلام متحد و منسجم باشیم.
کد خبر: ۹۳۸۴۵۵۴
|
۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی روز در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: صهیونیستها اسلام را قبول ندارند و آنان در هر شرایطی سعی در اختلاف افکنی در بین مسلمانان دارند.

وی بیان کرد: در هفته وحدت قرار داریم و مشترکات بسیاری بین شیعیان و سنی ها وجود دارد و باید این مشترکات را تقویت و با اتحاد و انسجام در مقابل یک دشمن مشترک و زیاده خواه ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام پورمحمدی اظهار داشت: امروز اولین مسئله جهان اسلام اسرائیل و آزادی قبله نخست مسلمانان است و باید در این راستا همه ما اتحاد خود را به رخ دشمنان بکشیم.

وی اضافه کرد: اسرائیل را ما دولت نمی دانیم و یک رژیم جعلی است؛ استکبار جهانی و آمریکا و دیگران متحدانش نمی توانند با اختلاف افکنی میان مسلمانان به تشکیل رژیم جعلی در منطقه اقدام کنند.

حجت الاسلام پورمحمدی تاکید کرد: دشمنان در حال برنامه ریزی برای برهم زدن امنیت در منطقه و بین کشورهای اسلامی هستند و باید حواسمان را جمع کنیم، زیرا که توطئه‌های دشمنان بسیار سنگین است و نقشه ایجاد تفرقه بین مسلمانان را دارند.

خطیب جمعه مراغه ادامه داد: باید در مراسمات مذهبی و جلسات مختلف مواظب سخنان خود باشیم و با برخی صحبت های ناسنجیده موجب ایجاد تفرقه در بین مسلمانان نشویم.

ارسال نظرات