خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه ذخیره‌ای بالاتر از قرآن و عترت نداریم، گفت: هر قدر می‌توانید در این جهت برنامه‌ریزی کنید. اگر مرکز جامعه قرآنی در استان شکل بگیرد کار خوبی است که نوید آن را شنیده‌ام و ان شاالله محقق شود.
کد خبر: ۹۳۸۴۵۷۵
|
۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در اجتماع خیرین قرآنی خوزستان که عصر امروز جمعه ۳۰ مهر در تالار اجتماعات شرکت نفت برگزار شد، با اشاره به آیه «وَمَا تُقَدِّمُوا لِأَنْفُسِكُمْ مِنْ خَيْرٍ تَجِدُوهُ عِنْدَ اللَّه»(بقره، ۱۱۰) گفت: طبیعتاً دست ما بعد از سال‌های عمر، از دنیا و مافیها کوتاه خواهد شد، اما به فرموده قرآن کریم در سه مورد ارتباط ما با دنیا همچنان باقی می‌ماند.

وی ادامه داد: اولین راه این است که انسان تألیف علمی از خود برجای بگذارد به نحوی که برای جوامع بشری بعد از او قابل استفاده باشد، چنانکه از علمای ما آثاری برجای مانده است. مورد دوم، فرزند صالح و مورد سوم صدقه جاریه است.

امام جمعه اهواز با اشاره به حدیث ثقلین گفت: ذخیره‌ای بالاتر از قرآن و عترت نداریم. هر قدر می‌توانید در این جهت برنامه‌ریزی کنید. اگر مرکز جامعه قرآنی در استان شکل بگیرد کار خوبی است که نوید آن را شنیده‌ام و ان شاالله محقق شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها