خبرهای داغ:
همدان-فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) همدان از اجرای برنامه‌های متنوع ورزشی توسط حوزه حضرت فاطمه (س) همدان به مناسبت هفته تربیت بدنی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۴۶۵۷
|
۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
اجرای برنامه‌های متنوع ورزشی توسط حوزه حضرت فاطمه (س) همدان

مریم زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، ضمن تبریک به مناسبت هفته تربیت بدنی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در کنار اینکه ورزش بانوان را امری لازم برشمردند، فرمودند «محیط ورزش بانوان باید به گونه‌ای باشد که حدود اسلامی در آن رعایت شود»؛ حدود اسلامی سلیقه ای نیست و آنچه در کشور باید انجام شود، تابع سیاستگذاری‌ها و نظر فقهی رهبری است.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی به مناسبت هفته تربیت بدنی تصریح کرد: از جمله این برنامه‌ها پیاده‌روی، دارت، مسابقه لی لی، دو، طناب زنی و... استکه در این ایام اجرایی می‌شود.

فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) همدان افزود: همچنین به همت پایگاه شهید جعفری صدر با پیگیری همیاران محله مزداگینه برای ارتقای سطح سلامت و نشاط و ورزش صبحگاهی بانوان هر روز از ساعت ۷ الی ۸ صبح سالن شهدای مزداگینه در اختیار بانوان قرار گرفت.

وی با اشاره به اهمیت ورزش و اثر آن در داشتن جامعه‌ای سالم گفت: ما باید ورزش را در برنامه‌های روزانه خود قرار دهیم تا سلامت بمانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات